ניקה ניקובין, בת 21 הואשמה בניסיון רצח בלאס וגאס, לאחר שכיסתה את עיניו של אדם בחדר המלון ודקרה אותו "כנקמה בחיילים האמריקאים" על שהרגו את הגנרל האיראני סולימאני בתקיפת מזל"ט אמריקאי, כך נמסר מהמשטרה. ניקובין והאיש הכירו באמצעות אתר היכרויות באינטרנט, כתבה משטרת הנדרסון בדו"ח המעצר. לאחר מכן הסכימו הזוג להיפגש ב-5 במרץ בבית המלון סאנסט סטיישן ולשכור חדר יחד.

כשהיו בחדר, השניים החלו לקיים יחסי מין כאשר בת ה-21 הניחה כיסוי על עיניו של האיש, ולאחר מכן כיבתה את האורות. כמה דקות לאחר מכן האיש "חש כאב חד בצוואר שלו" נמסר. על פי הדיווחים, ניקובין דקרה את האיש פעמיים בצווארו "כנקמה בחיילי ארה"ב על שהרגו את סולימאני ב-2020", כך נכתב בדו"ח.

ניקה ניקובין (צילום: צילום מסך פייסבוק)
ניקה ניקובין (צילום: צילום מסך פייסבוק)

לאחר שנדקר, דחף האיש את הצעירה מעליו והצליח לרוץ החוצה מהחדר ולהזעיק את המשטרה. ניקובין יצאה גם היא בריצה ואמרה לעובדת המלון שזה עתה היא דקרה אדם שהיה עמה בחדרה. בחקירתה, סיפרה בת ה-21 לחוקר שהיא רצתה לנקום. עוד סיפרה שהיא הקשיבה לשיר של להקת Grave Digger ש"עורר בה את המוטיבציה להוציא את הנקמה לפועל". 

כוחות ארה"ב הרגו את קסאם סולימאני, גנרל בכין בצבא איראן, המתקפת מזל"ט בינואר 2020. הגנרל עמד בראש כוח קודס של משמרות המהפכה של איראן, ארגון טרור האחראי על פעולות החוץ של הרפובליקה האסלאמית.

מצבו של האיש אינו ידוע. ניקובין אמורה להופיע בבית המשפט ב-24 במרץ. לא ברור אם היא מיוצגת על ידי עורך דין.