לאלו מאיתנו שחוו מערכות יחסים ארוכות, ידוע כמה זה קשה לשמור על קשר עם מישהו שאתה רואה לעתים רחוקות. צעירה אחת נותרה שבורת לב לאחר שנסעה נסיעה ארוכה מאוד כדי לפגוש את החבר שלה במעונות הסטודנטים באוניברסיטה בה למד, ולהפתעתה הרבה, גילתה שהוא מעביר את הזמן בזרועותיה של משהי אחרת.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

מרי פאץ, סטודנטית בת 21, בעלת חשבון באפליקציית TikTok תחת השם @maryfatz, העלתה סרטון לרשת בו היא חושפת איך היא "תפסה את בן זוגה על חם", כשדפקה על דלת חדרו ואף אחד לא פתח, למרות שידעה שהוא נמצא בפנים ולא לבד – אלא עם בחורה אחרת.

מארי נסעה לבקר את החבר שלה (צילום: טיקטוק)

בסרטון, נראית פאץ מבולבלת כשהיא עומדת במסדרונות המגורים ובכניסה לחדר השינה שלו. על גבי הסרטון כתבה: "כשאת נוסעת כל כך רחוק כדי לבקר את החבר שלך, ועד שהגעת הוא לא פותח כי נמצאת אצלו משהי אחרת". 

הסרטון הפך לוויראלי מהר מאוד, וכרגע יש לו למעלה מ-28.4 מיליון צפיות כאשר כ-7,000 גולשים השאירו לצעירה תגובות תמיכה. כמה מגיבים אפילו שיתפו חוויות דומות וטענו שהם בעצמם עברו סיטואציות קורעות לב מהסוג הזה. גולשת אחת כתבה: "קרה לי בדיוק אותו הדבר, אלא שהשותף שלו לחדר הכניס אותי בלי שהוא ידע". מגיבים נוספים ניסו גם לרומם את רוחה של פאץ, שכן הם אמרו לה שהיא ראויה ליותר מאשר אדם שבוגד. אחר הוסיף: "זה הפחד הכי גדול שלי".