סופי אנדרסון, כוכבת הפורנו הבריטית בת ה-33 נותרה מזועזעת לאחר שהשתל שהוכנס לשד השמאלי שלה – התפוצץ. כעת היא חוששת שתאבד את הקריירה שלה. הכוכבת, אמא לארבעה ש"תמיד רצתה שדיים גדולים", סיפרה שהמקרה הפתיע אותה כשהיתה במקלחת.

כעת היא מתאוששת בבית החולים ומגייסת כספים לניתוח לשחזור השד. היא מספרת שהטראומה הותירה אותה מרוסקת ושיתפה תמונות של הפציעה ברשת וכתבה: "כל העולם שלי התמוטט. היתה לי כוונה להגדיל את החזה עוד יותר השנה אבל זה כבר לא יקרה. אני לא יודעת איך אפרנס את המשפחה שלי עכשיו. מי ירצה להעסיק אותי כך?"

אבל בת ה-33, שהשדיים המנותחים שלה היו במידה 32JJ, הוסיפה: "הדבר החשוב ביותר הוא שחיי ניצלו. הרופאים אמרו לי שיש לי מזל ושיכולתי למות. אני עדיין מרגישה רע ואני רוצה לחזור לעצמי. אני צריכה להישאר חזקה בשביל המשפחה שלי".

כשהיא נזכרה במה שקרה, היא תיארה: "ממש תפסתי את השתל בדיוק כשיצאתי מהמקלחת. צעקתי לחבר שלי שהשתל יצא החוצה מהגוף שלי, הסתכלתי למטה והתוכן שלו פשוט נשפך ממני. חששתי לחיי".

סופי קיבלה המון תמיכה ברחבי האינטרנט והרשתות החברתיות. יחד עם זאת, בגלל שהרקע שלה מורכב בעיקר מפורנו, היא נתקלה גם בלעג על ידי טרולים. המעריצים שלה הספיקו לגייס עבורה עד כה כ-8,000 פאונד (כ-33,700 ש"ח) לאחר שפתחה עמוד תרומות כדי לשלם עבור ניתוח שחזור השד.

"אמרו שיקח לי שנים על גבי שנים לשקם את החזה שלי. זה לא יקרה בניתוח אחד", סיפרה אנדרסון, שלמרות שהרגישה שחרב עליה עולמה, עדיין שומרת על חוש הומור: "אני אצטרך לנסות עכשיו לעבוד בקטגוריית Tit Porn'' ולנסות להפיק ממנו את המירב".