ליסה קולבו מהעיירה איטון, סיפרה כי הנכד שלה מצא יומן קטן משנת 1938 בשקית אשפה שהושלכה לפח הזבל השכונתי לאחר ניקיון אחד הבתים באזור לפני מספר שנים. "אני מחזיקה אותו אצלי כבר שנים. הנכד שלי היה אז רק בן 7, ובאוגוסט הוא יהיה בן 30", סיפרה קולבו.

האישה פרסמה לאחרונה פוסט ברשתות החברתיות על היומן, וכתבה שהוא היה שייך לאדם בשם דונלד ד. מיקר. הפוסט צבר תאוצה וקולבו הצליחה להביא את הידיעה לדיווח חדשותי בטלוויזיה. הפרסום על הירושה שלא במקומה, הוביל לכך שכלתו של מיקר יצרה קשר עם קולבו. "חשבתי 'אוי, אלוהים אדירים, דונלד די מיקר, רחוב מאריי. לא ייאמן!", אמרה הכלה, שזוהתה כמרי אן.

אן סיפרה כי בעלה המנוח, ג'ורג', היה בנו של מיקר, הבעלים של הפריט. לטענתה, היומן בוודאי נזרק בטעות בעת ניקוי ביתו של בן המשפחה. "אנחנו היינו אלה שניקו את הבית וכנראה שהאשמה היא עלינו, בכך שנפטרנו מהיומן. אני מרגישה רע לגבי זה. זה לא היה אמור לקרות", אמרה הכלה. 

העיון ביומן העלה זיכרונות בראשה של אן, כולל סיפורים שבעלה המנוח סיפר לה על מכונית השברולט של אביו משנת 1934 שקנה ב-350 דולר בלבד. קולבו ואן אמרו שהן הופתעו מאוד לגלות שיש להן חברים משותפים ואיך דבר קטן כמו יומן, חיבר בין שתיהן. הן סיפרו שהן מתכננות לשמור על קשר.