לוגן, כלב מסוג פיטבול טרייר, נמצא על ידי "SPCA", צוות הטיפול והבקרה בבעלי החיים של פילדלפיה בארה"ב. עברו שלושה שבועות מאז שהוא אותר כשהוא מכוסה בדם וחוט ברזל כרוך סביב רגליו האחוריות בצורה שגרמה לו לפציעות קשות.

הצוות הוטרינרי טיפל באופן מידי בפיטבול. הם שיתפו תמונות מטרידות של פציעותיו בטוויטר וכתבו: "שתי רגליו האחוריות היו שזורות בחוזקה בחוט, עד שזרימת הדם הופסקה לגמרי. הצוות של המרפאה שלנו ניקה את פצעיו וביצע ניתוח חירום, אבל הפציעות היו נרחבות מדי. הווטרינרים עשו הכל כדי להציל לפחות את הרגל האחורית הימנית שהיתה פצועה אבל הנזק היה קשה מאוד. דם כבר לא זרם אליה ונאלצנו לקטוע אותה".

הם מספרים כי למרות מה שהוא עבר "לוגן נשאר השובב מבין הכלבים. למרות שהוא יזדקק לעגלה, הוא כבר קם ומתנועע בכוחות עצמו. הוא מסתובב ואפילו הולך מעט על רגליו הקדמיות. הוא מדהים! הוא כלב פלא!". הסרטון זכה לחשיפה ונצפה יותר מ-11 אלף פעמים ביום שלישי. הפיטבול טרייר נראה כשהוא מכשכש בזנבו כשהוא עומד על שתי רגליים בלבד. למרות שהוא קצת מתנדנד, נראה שהכלב יצליח להסתגל למצב לאחר ששרד את ניתוח החירום בגפיים שלו.

"SPCA" מסרה כי לוגן מוצע כעת לאימוץ או לאומנה, וכי השיקום המתמשך שלו ועגלה קטנה שתסייע לו במקום רגליו האחוריות, ימומנו על ידי ארגון צדקה. בחשבון הטוויטר נכתב: "לא יכולנו להציל את רגליו של לוגן, אבל יכולנו להציל את חייו וזה מה שעשינו. עכשיו אנחנו צריכים עוד נס, אנחנו צריכים למצוא לו בית לנצח".

הסרטון זכה למאות תגובות של אוהבי בעלי חיים. אחד הגולשים כתב: "כל יום אני קורא על אכזריות של בני אדם כלפי כלבים. זה שובר לי את הלב". אדם נוסף הגיב: "אני מעריץ אתכם על כל מה שאתם עושים למען החברים הפרוותיים שלנו". שלישי כתב: "החיות התמימות והמסכנות הללו אינן ראויות להזנחה ולסבל שכזה. לעולם לא אבין מדוע אין אמצעי הרתעה מחמירים יותר ועונשים קשים מספיק לעבריינים שפגעו בבעל חיים בכוונה".