אהבה מגיעה בצורות רבות. וזו הסיבה שלא נשפוט את האחיות התאומות אנה ולוסי דה סינק, בנות ה-35 שמנסות כעת באופן פעיל להיכנס להריון מהארוס המשותף שלהן, בן. השתיים שהשתתפו בתחרות וזכו בתואר "התאומות הכי זהות בעולם", נמצאות בזוגיות עם בן כ-11 שנים. השלושה חולקים מרחב מחייה משותף, ובלילות ישנים יחד במיטה אחת גדולה. אנה ולוסי מפרת' שבאוסטרליה, חולקות עם האיש את הרגעים הכי אינטימיים שלהן.

אנה ולוסי יחד עם בן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אנה ולוסי יחד עם בן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

למרבה הצער, עד כה אף אחת מהשתיים לא נקלטה, ולטענתן: "אנחנו מעדיפות את שתינו בהריון על פני אחת". הן מבצעות את בדיקות ההריון שלהן יחד, סיפרה אנה: "מעולם לא ביצענו בדיקת הריון בעבר. זה באמת קסום איך מקל מפלסטיק יכול לאשר שאת בהריון. אנחנו כבר בנות 35 והחלטנו שאנחנו רוצות ילדים עכשיו". לוסי הוסיפה: "אני ממהרת למען האמת, אבל אנחנו חייבות ללדת את התינוקות באותו הזמן". אנה אמרה: "היא צודקת. אנחנו חייבות לחוות את ההריון, הלידה וגידול הילדים יחד". התאומות הודו שהן בלחץ ושבכל חודש הן מחכות לגלות האם הן מצפות לתינוקות. "אני כמעט וחוטפת התקף לב בכל פעם, כי אני חוששת שאנה יכולה להיות בהריון ואני לא", אמרה לוסי.

בן הציע לשתיים נישואין בשנה שעברה, כשנתן לכל אחת מהן טבעת אירוסין משלה. הוא אמר להן: "אנה, את חשובה לי יותר מכל דבר בעולם ואני רוצה לבלות איתך עד סוף חיי. לוסי, את כל העולם בשבילי ואני רוצה לבלות את חיי גם איתך. אני אוהב אותך, אני אוהב את שתיכן". למרות המחווה הקסומה, השלושה היו מודעים לכך שחתונת החלומות שלהם יכולה להיות מסובכת, מכיוון שבאוסטרליה אין חוק שמתיר נישואים פוליגניים. 

"אני יודע שלא נוכל להתחתן כאן באוסטרליה באופן חוקי", אמר בן. האחיות טענו שהם יסעו ככל הנראה להתחתן במלזיה או באמריקה הצפונית. בן הוסיף ואמר: "אני מוכן לעשות כל מה שצריך כדי לשמח אתכן". לאור התגובות השליליות שהשלישייה סופגת ברשתות החברתיות, לוסי עונה לטוקבקיסטים הרעילים: "הרבה בחורים, בליבם ובחלומותיהם - רוצים יותר מבת זוג אחת. לי ולאחותי יש את אותו הטעם, בבגדים ובבחורים ואנחנו אוהבות את אותו הגבר. כרגע אנחנו מתרכזות בלהיכנס יחד להריון".