דניאלה פלורס ממיאמי שבארה"ב, סיפרה שסבתא אלנה היתה "בעננים" כשהכריזה על הריונה. הנכדה הבטיחה שבמידה והעובר יהיה ממין נקבה - היא תקרא לתינוקת על שמה של הסבתא. בת ה-83 היתה משוכנעת שהעובר הינו תינוקת, שתאריך הלידה המשוער שלה הוא בדיוק ביום ההולדת שלה, וכבר הספיקה לקנות מתנות וורודות לקראת מסיבת החשיפה המגדרית.

גילתה שמין העובר הוא בן ולא בת, והתאכזבה (צילום: טיקטוק)

בצילומים מהמסיבה שפורסמו בחשבון ה-TikTok, נראית פלורס בת ה-26, יחד עם משפחתה, מניפים תותחי קונפטי, וכששחררו את האבקה מתוכם - הצבע הכחול הופיע וכולם החלו לקפוץ מאושר. אבל בין אנשי המשפחה הצוהלים, ניתן לראות את הסבתא זועפת פנים, מנענעת בראשה. למרות שבני המשפחה מיהרו לחבק אותה, היא התנערה מהם וחזרה לשבת בספסל. האמא העתידית, תיארה את סבתה האהובה כ"אישה מדהימה", ואמרה שהתגובה שלה נבעה מ"התרגשות", שכן היא מצפה מאוד לבואו של בן המשפחה החדש.

הסרטון ששיתפה פלורס, צבר יותר מחמישה מיליון לייקים, תגובות ושיתופים, בזמן שגולשים רבים מיהרו להגיב כמה "חמודה" ו"מצחיקה" היתה תגובתה של הסבתא לגילוי המגדר. האם העתידית סיפרה: "אני חושבת שהסרטון מאוד מצחיק. סבתא שלי היא כזו. אני הנכדה הראשונה שמעניקה לה נין אז זה היה 'עניין רציני' עבורה".

גילתה שהנינה היא בעצם נין (צילום: צילום מסך טיקטוק)
גילתה שהנינה היא בעצם נין (צילום: צילום מסך טיקטוק)

"אמרתי לה שאם זו תהיה בת, אנחנו נקרא לה על שמה, וגם תאריך הלידה המשוער הוא ביום ההולדת שלה וזה מאוד ריגש אותה. יש לה שרשרת עם השם שלה והיא התכוונה לתת אותה לתינוקת. היא קיוותה ו'ידעה' שזו בת, וכשגילתה שמדובר בבן, זה היה מבאס לגמרי בשבילה, כי היא באמת התרגשה לקראת בואה של הבת. היה לה התקף זעם של דקה ולאחר מכן היא חזרה הביתה ופשוט צחקה על זה".

בת ה-26 אמרה לסבתא שההחלטה עדיין עומדת בעינה, ואם אי פעם היא תצפה לבת, היא תקרא לה על שמה. הסרטון זכה ליותר מ-6,000 תגובות, עם אחת בולטת במיוחד: "זה הפרצוף הזעום הכי חמוד שראיתי בחיי", כתב אחד הגולשים. שני הגיב: "סבתות מתחילות להתנהג כמו ילדים קטנים כשהן מגיעות לגיל הזה. כל כך חמוד!". שלישי הוסיף: "איך שהיא יצאה בסערה מהמעגל, לא יכולתי שלא לצחוק בלי סוף".