פטריק סיובינג התאחד עם אחותו הצעירה סוזן קרולבסקי, יותר מ-20 שנה לאחר שעבר לגור בביתם של משפחת אומנה במזרח גרמניה דאז, כאשר הותקף על ידי אביהם באמצעות סכין. שישה חודשים אחרי שגילה מחדש את משפחתו הביולוגית, בן ה-23 דאז וסוזן, בעלת מוגבלות שכלית, החלו לחלוק חדר שינה משותף לאחר מות אמם, אנה מארי.

הזוגיות הבלתי חוקית בין השניים, הולידה לעולם ארבעה ילדים, שניים מהם עם מוגבלות קשה. בשנת 2001, הם נשבעו לשנות את החוק הגרמני האוסר יחסי מין בין אחים, והם הגישו בקשה לבית הדין לזכויות האדם בשנת 2012. סיובינג, ריצה מאז שני עונשי מאסר בגין גילוי עריות, ובקשתם לא אושרה. בזמנו דווחו דבריו של האח: "אנחנו לא מרגישים אשמה על מה שקרה בנינו. הפכתי לראש המשפחה והייתי צריך להגן על אחותי. היא מאוד רגישה אבל עזרנו אחד לשניה בתקופות מאוד קשות ובסופו של דבר הקשר בנינו הפך להיות פיזי".

למרות שכבר קיים בעבר מערכת יחסים נורמטיבית עם אישה אחרת, הוא התעקש: "אפילו לא ידענו שאנחנו עושים משהו לא בסדר כשהתחלנו לישון יחד. לא חשבנו להשתמש בקונדום. לא ידענו שזה לא חוקי לעשות דבר כזה. היחידים שצריכים לשפוט אותנו עכשיו - אלה אנחנו". סוזן הגנה על האיחוד בינה לבין אחיה, והסבירה שהם לא הכירו זה את זו כשהיו צעירים. אחיה עזב את הבית כשהיה בן שלוש בלבד. 

היא סיפרה: "התאהבנו כמבוגרים והאהבה בנינו אמיתית. אין שום דבר שאנחנו יכולים לעשות בנידון. שנינו נמשכנו זה לזו ואז הטבע השתלט עלינו. הלכנו בעקבות הלב שלנו". סיובינג עבר כריתת כלי דם במטרה לשנות את דעתו של בית המשפט ולאפשר לו לחיות עם אחותו. הוא הוסיף: "אין כל סיבה שיכלאו אותי. אני לא רוצה לחזור לבית הסוהר. אם מישהו מטיל ספק באהבתנו, הוא פשוט יראה שאנחנו לא ניפרד אף פעם".

חוק האוסר גילוי עריות בגרמניה, נחקק על ידי הנאצים. ישנן כיום 22 מדינות ברחבי העולם שלא אסרו את היחסים בתוך המשפחה ובניהן צרפת, ארגנטינה, ברזיל, יפן, דרום קוריאה וטורקיה. מנגד, ישנן מדינות בהן נגזר עונש מוות על מקיימי יחסים אסורים ובניהן אפגניסטן, אירן, ערב הסעודית, איחוד האמירויות הערביות וניגריה.