"אני מרגיש שוב כמו גבר אמיתי", אמר מלקולם מקדונלד בן ה-47, אב לשניים ומכונאי במקצועו, בסרט תיעודי חדש המפרט את החוויה הלא שגרתית שעבר.

האיש, המתגורר בנורפולק שבאנגליה, איבד את איבר המין שלו ש"פשוט נפל על הרצפה", לאחר שסבל מזיהום ברצפת האגן. לאחר מכן, הצוותים הרפואיים שטיפלו במקדונלד, יצרו עבורו פין חדש באמצעות חלקי עור מזרועו השמאלית. הם תכננו להעביר את האיבר "מעשה ידי אדם" לאזור בו הוא אמור להימצא, אך נאלצו להפסיק את התכנית בעיצומה, עקב מחסור בחמצן בדמו.

בן ה-47 נותר עם הפין המלאכותי כשהוא מבצבץ מהשרוול שלו. ניתוח נוסף להעברת האיבר אל בין רגליו, נדחה בשש שנים עקב שינויים בלוח הזמנים, מחסור בכח אדם ומגפת הקורונה. המכונאי נאלץ להתרגל בסופו של דבר, לתוספת שעל זרועו. "אנשים שואלים אותי שאלות כשהם רואים אותי במקומות ציבוריים, וכמובן שמעבירים ביקורת ובדיחות על חשבוני", סיפר מקדונלד. "אבל אני יכול להבין. לא כל יום רואים גבר עם איבר מין על היד. כמובן, אני מסתכל על הצד המצחיק של הדבר. אני חייב, אין לי שום אפשרות אחרת".

בסרט התיעודי החדש "האיש עם הפין על זרועו", האב לשניים נזכר שעזר לאישה אחת להוריד פריט מהמדף העליון בסופרמרקט, באותו הרגע, הפין נשלף מהשרוול וכמעט נגע בראשה של הגברת. "זה סיפור לספר עליו לנכדים, לא?", שאל האיש בתכנית, שבבירור שומר על חוש הומור לגבי מצבו. עם זאת, מוקדם יותר השנה הרופאים ביצעו סוף סוף את הניתוח, והעבירו את איבר מינו מהזרוע אל אזור הערווה שלו.

הפין על זרועו של מלקולם (צילום: צילום מסך יוטיוב)
הפין על זרועו של מלקולם (צילום: צילום מסך יוטיוב)

"הניתוח ארך כתשע שעות", סיפר בן ה-47 בסרט התיעודי. "הדבר הראשון שעשיתי היה להסתכל למטה". עצבים וכלי דם נלקחו מהזרוע ונתפרו יחד בין רגליו כדי לבסס אספקת דם לפין החדש. אורולוגים עבדו יחד עם המנתחים הפלסטיים כדי לוודא שלמקדונלד תהיה שופכה מתפקדת, כלומר שהוא יוכל כעת לתת שתן באופן טבעי. הרופאים החדירו לפין שני צינורות כדי לאפשר לאיש לנפח את איבר המין במשאבה ידנית על מנת להעניק לעצמו זקפה.

"זוהי נקודת מפנה בחיי", אמר המכונאי, כשהוא נפעם שסוף סוף יוכל לקיים שוב יחסי מין. מסתדר שהפין המלאכותי שלו אפילו יותר מוצלח מהאיבר המקורי שהיה לו. הוא עיצב את החבר החדש שלו בעזרת הפלסטיקאים, והוסיף שני אינצ'ים נוספים לגודלו. "המזל שלי בחיים היה טוב עד כה. האם אתה יכול לדמיין שש שנים מחייך עם איבר מין מתנדנד על היד שלך? זה היה סיוט. אבל זהו. זה נגמר", אמר מקדונלד.