הצעות נישואין פומביות הן דבר מקסים, ברוב המקרים. האחד שולף טבעת ושואל את שאלת השאלות, השניה עונה לו "כן", וכולם מסביב נרגשים ומוחאים להם כפיים. אבל מה קורה כשהאישה עונה "לא"?

סרטון שרץ ברשת, הציג גבר כורע ברך בתוך קניון, בין עשרות אנשים שממתינים בתור לסניף של מקדונלד'ס. האישה, לה הוא הציע, הסתובבה לאחור וראתה את הטבעת השלופה. היא נראתה נבוכה ומלמלה כמה מילים בזמן שלקוחות אחרים שהיו במקום, ניסו לשנות את החלטתה ולגרום לה להגיד "כן". ככל שהסרטון המשיך, היא החליפה מילים עם הגבר ואז עזבה את המקום בסערה, כשהיא מותקפת בקריאות "בוז".

הצעת הנישואין שהשתבשה (צילום: טיקטוק)

התיעוד צבר 3.7 מיליון צפיות בטוויטר, לכד את האיש אוסף את ההזמנה מהסניף ועוזב את המסעדה הצפופה. "הייתי עד לדבר כל כך עצוב היום", כתב המצייץ שפרסם את הסרטון. גולשים רבים הגיבו לסרטון הוויראלי, ושפטו את המיקום שבחר האיש. "הצעת נישואין בפומבי נראית לי כל כך מניפולטיבית. היא העמידה אותו במקום", כתבה גולשת אחת. 

בינתיים, ספקנים בעלי עיני נשר, מיהרו לזהות טבעת נישואין על אצבעו של האיש, ושאלו האם ההצעה הפומבית היא בכלל אמיתית, או סתם תעלול לרשתות החברתיות. "למה הוא עונד טבעת נישואין?", שאל גולש אחר, בעוד ששני כתב: "רגע, האיש הזה מעוניין לשאת אישה שניה?". שלישי הוסיף: "לא יודע מה המצב שלהם... אני רואה טבעת". הקליפ של הגבר חסר המזל, זכה ל-182 אלף לייקים נוספים ב-TikTok. מגיב נוסף כתב: "אני רוצה לשמוע איך זה היה נראה מנקודת המבט של הקופאית".