אפליקציית הטיקטוק היא פלטפורמה שנותנת במה לאין ספור סיפורים יוצאי דופן, שמקבלים רגליים ומתפשטים ברחבי הרשת החברתית. סיפור אחד של משתמשת בשם דזירה וויט הפך לוויראלי במיוחד אחרי שחשפה את סיפור ההיכרות שלה עם בעלה ואבי ארבעת ילדיה – שהחל דווקא בחתונה הראשונה שלה עם אחר. 

אז מה הוא אותו הסיפור שמשך את תשומת ליבם של מיליונים מרחבי העולם? אתם חייבים לשמוע. 

השושבין חשף את אהבתו לכלה בזמן החתונה - כיום הם נשואים (צילום: טיקטוק)

ב15 במרץ השנה העלתה דזירה, בת ה-32 מאילינוי שבארה"ב, סרטון בו היא סיפרה כי בחתונתה הראשונה עם בן זוגה לשעבר, בן זוגה הנוכחי שימש כשושבין. לדבריה, היא בעלה בראיינט חשף את אהבתו אליה ברגע הכי לא צפוי – שנייה לפני שהתכוונה להישבע אמונים לחברו הטוב. בשלב הנאומים, בראיינט הרים כוס יין באוויר ונשא דברים, כשלפתע הודה שהוא אוהב אותה. 

משהו בנוסח כמו: "אהבתי אותך מהרגע שראיתי אותך, את הכי טובה בעולם", סיפרה דזירה בסרטון. והמשיכה: "הוא אמר לי במהלך הריקוד האחרון שלנו, אם אני הייתי הבחור בשבילך, למה אף פעם לא נתת לי הזדמנות? הייתי דואג לך לנצח". 

בשיחה עם אתר החדשות New York Post היא שיחזרה את הנאום המדויק: "אני זוכר את הרגע הראשון שראיתי את דזירה ומיד התאהבתי בה. ידעתי שהיא חייבת להיות שלי, חשבתי שהיא האדם היפה ביותר שראיתי בחיי. היא האדם הטוב ביותר שפגשתי אי פעם, ואז גיליתי שכבר יש לה חבר וחשבתי על דרך לנסות להשיג אותה – אלא שאז אני ובן זוגה הפכנו לחברים".

@desiree.white He was wrong #husbandwife #husbandandwife #husbandwifecomedy #marriage #bestfriend #comedy #couples #fypシ #foryouu ♬ BRENT MORGAN What Dreams Are Made Of - Brent Morgan

לדבריה של דזירה היא ובן זוגה לשעבר היו נשואים זה לזו שנה, אך היא לא הצליחה לשכוח מבראיינט ולבסוף בגדה בו עם אותו החבר הטוב. לבסוף השניים הפכו לזוג ונישאו בשנת 2012, כאשר היום הם כבר נשואים עשור ומגדלים יחד ארבעה ילדים.