סדרות שלמות הועלו בנטפליקס, על ממצאים מחרידים שאותרו בדירות מגורים. האיש הזה, ככל הנראה, לא ראה מספיק מהן.

ג'ונתן לואיס בן ה-32, מורה בבית ספר יסודי, רכש דירה בוולטון שבליברפול והחליט לשפץ אותה בעצמו. ימים ספורים לאחר שקיבל את המפתחות, הוא החל לעבוד ולקח פטיש כבד במטרה לשבור קיר גבס.  להפתעתו הרבה, מאחור הקיר הסתתרה בובת בד ישנה כשהיא יושבת בתוך כיסא קש במידותיה. לואיס הבחין עד מהרה, שלממצא המטריד מצורף פתק והחליט להציץ בו. על הדף היה כתוב "כיצד הרגה את הבעלים הקודמים, בגלל היותם מאושרים מדי". 

חבריו נותרו מבוהלים כשסיפר להם על התגלית המצמררת, והפצירו בו לעזוב מיד. בן ה-32 סיפר: "הבנתי שיש חלל מתחת למדרגות. הבעלים הקודם אכסן שם את המקרר ולא ידעתי מה יש שם. פשוט שברתי מעט את קיר הגבס, עשיתי חור בגודל של אגרוף בערך, הדלקתי את האור והיתה שם בובה. צמות צמר צהובות, יושבת על כיסא קש זעיר, לבושה בשמלה בסגנון ויקטוריאני, פרחוני, עם סינר וכובע.

רגע לאחר מכן, הבחין בפיסת נייר מקופלת בחיקה. הוא פתח אותה וקרא: "קורא יקר/בעל בית חדש, תודה ששחררת אותי! שמי הוא אמילי. הבעלים שלי גרו בבית הזה בשנת 1961. לא אהבתי אותם והם נאלצו לעזוב. כל מה שהם עשו היה לשיר ולהיות שמחים. זה היה מחליא, אז בחרתי לרצוח אותם בדקירות סכין, אז אני מקווה שיש לך סכינים. מקווה שתישן טוב".

לואיס, שעבר להתגורר בבית שבוולטון, לקח את כל העניין קצת פחות ברצינות, למרות המכתב או עצות חבריו. הוא אמר: "אם לומר בכנות, כל העניין הזה די הצחיק אותי. במכתב כתוב 1961, אבל סוכנת הנדל"ן אמרה לי שהמטבח נבנה כאן רק לפני ארבע או חמש שנים. אני חושב שהבובה בוודאי הונחה שם ממש לאחרונה, כי אפילו הדף שמצאתי היה נראה חדש יחסית".