לורן שאוארס, בן 20 מגרייט פולס שבמונטנה, חי ללא רגליים ויד בשנתיים האחרונות. הוא נהג במלגזה על פני גשר, וכשסטה במקרה מהנתיב, הוא צנח מגובה של 15 מטרים לקרקע ונלכד מתחת לרכב במשקל של ארבעה טון. ידו נקטעה ופלג גופו התחתון נמחץ. 

לורן, איבד את פלג גופן התחתון בתאונה, ומאז נשאל כיצד הוא מקיים יחסי מין עם בת הזוג שלו (צילום: טיקטוק)

הוא נזכר שהיה בהכרה מלאה כל הזמן הזה, כשהביט למטה וראה איך זרועו הימנית חסרה, וכל מה שמתחת למותניו נמעך לחלוטין. הוא הגיע לבית החולים במצב שלא השאיר מקום לספק - הוא לא ישרוד. הוא איבד יותר מדי דם, אך הרופאים ניסו לתקשר אתו כל הזמן הזה, והסבירו לו כי עליהם לבצע כריתה מהמותניים ומטה כדי להציל את חייו. הם ביצעו את הניתוח והצליחו לעצור את הדימום. למרות זאת, קצת יותר מחודש לאחר מכן, הצוותים עדיין היו בטוחים שבן ה-20 ימות.

אוארס הצליח להפתיע את הרופאים, כשהוא נותר בחיים. הוא עבר שיקום ארוך ומייגע, וכיום הוא משתף אנשים רבים מסביב לעולם בתהליך שלו, בחשבון יוטיוב אותו הוא חולק עם סביה רייצ'ה, אשתו המסורה. זוגתו בת ה-23 נשארה לצדו למרות בעיותיו הבריאותיות. היא נאלצת לבצע עבורו משימות יומיומיות רבות, הכוללות מקלחת והחלפת שקיות קולוסטומיה המשמשות לאיסוף של פסולת הגוף.

למרות שהשניים בחרו לחיות זו לצד זה, אנשים רבים עדיין מציקים להם עם השאלה "איך אתם מקיימים יחסי מין?" הניתוח של לורן כאמור, הוביל בין היתר, להסרת איבר המין שלו יחד עם פלג גופו התחתון. הוא סיפר כי בעבר, הרופאים עשו מאמצים להציל חלק מהזרע שלו, אבל החליטו שזה "לא כדאי".

בסרטוני "שאלות ותשובות" שהם מעלים לרשת, אשתו של אוארס, רייצ'ה, אמרה ששאלה לגבי יחסי המין שלהם, היא "חסרת כבוד". היא ענתה: "השאלה הזו חוזרת על עצמה שוב ושוב. אנו לעולם לא נשיב עליה, גם לא באופן מרומז. לא הייתי שואלת זוג אקראי ברחוב איך הם מקיימים יחסי מין, רק בגלל שנסיבות החיים שלהם שונות. אין לכם את הזכות לשאול שאלה כזו".