כלבים, יוצרים לעתים קרובות קשרים מיוחדים כאשר הם ננטשים. צמד בעלי החיים המקסים הזה, בנה יותר מאשר ידידות.

בוטן בן התשע וקשיו בן השלוש, התאהבו "ממבט ראשון" בכלביה. הם התחתנו מוקדם יותר החודש במקלט של האגודה ההומנית של סן אנטוניו, בכניסה לכנסייה מיניאטורית, בתקווה למצוא יחד "בית ירח דבש לנצח".

למרות פעם הגילים בניהם, הזוג המקסים נראה מאוהב. שני הכלבים מגזע צ'יוואווה, הגיעו לשלטר בחודש אפריל. הם נפגשו לראשונה במרפאה הווטרינרית, שם החיבור בניהם היה מידי. לאחר שהצוות הבחין ב"מערת היחסים" בניהם, החליטו העובדים לערוך טקס ולחגוג את אהבתו של הזוג.

שער כנסייה מיניאטורי נבנה במיוחד לאירוע, מעוטר בקישוטים צבעוניים, "החגיגה כללה גם צעידה על שטיח אדום, בועות, מוזיקה ועוגה כמובן!", אמרה לוסיה אלמנזה, אחת העובדות בכלבייה. הצ'יוואוות הולבשו בחליפת חתן שכללה עניבה, ובשמלת כלה והינומה. כמה ימים לפני, מספר מתנדבים סייעו לנו להפיק את האירוע המיניאטורי והמקסים הזה. המטרה הייתה לעורר תשומת לבם של אנשים ברחבי הרשת ושיגיעו לאמץ".

היא הסבירה כי ניתן לאמץ אותם בנפרד, אך הצוות מקווה "שיתאפשר להם לחיות יחד לנצח". האגודה ההומנית של סן אנטוניו, היא ארגון ללא מטרות רווח שנוסד בטקסס בשנת 1952. מדי שנה המקלט מעניק טיפול ושיקום רפואי לאלפי כלבים וחתולים שנשארים ברשותם עד למציאת משפחה מאמצת.