אמו, עוף סקרן השתלט על ה-TikTok כשהתפרץ לא פעם לסרטונים של עובדת החווה בה הוא חי. הוא הפך לכוכב רשת וצבר מיליוני לייקים על הסרטונים בכיכובו.

טיילור בלייק, עובדת החווה הפכה לוויראלית כשפרסמה פוסטים המתעדים את ניסיונותיה להקליט סרטונים חינוכיים לנוער. בכל הטייקים שפרסמה, עמנואל, עוף לא מעופף מזן אמו, הפריע לה פעם אחר פעם. "אל תעשה את זה, עמנואל, אל תעשה את זה! עמנואל!", נשמעת בלייק צועקת בעוד שהאמו מופיע מול המצלמה ותופס את כל הפריים. במקרה הגרוע יותר, הוא פשוט הפיל את מכשיר הנייד בו היא צילמה. באחד מהסרטונים, העובדת קראה לעמנואל לעצור, ולהפתעתה הרבה, הוא נסוג. "זה משמח אותי לראות שאתה מקשיב לי", אמרה בלייק.

מתפרץ שוב ושוב לסרטונים, עמנואל (צילום: מתוך טיקטוק)

בסרטון האחרון שפרסמה שצבר למעלה משלוש מיליון צפיות, תחת המילים "חיות נגד חינוך", ניתן לראות את הצעירה מדברת למצלמה כשהעוף נכנס למקום והורס את הקליפ. "הם פשוט לא נותנים לי לצלם, הם ממשיכים להפריע לי", אמרה בלייק בכעס, רגע לפני שאלן, אחותו של עמנואל נכנסה גם היא לפריים. השניים בהו בעדשת המצלמה וניקרו את המכשיר עד שנפל על האדמה הבוצית.

ניקרו את המצלמה עד שמכשיר הנייד נפל לאדמה (צילום: מתוך טיקטוק)

"אוקיי חברה, אני בטוחה שלעולם לא אצליח לחנך את בעלי החיים הללו", הסבירה העובדת בסרטון כשהתייחסה לרג'ינה. "אני אפילו לא זוכרת על מה רציתי לדבר", הוסיפה בלייק בייאוש. העוקבים שלה השתעשעו ממעשי הקונדס של בעל החיים: "נראה שאת מוקפת בפעוטות", כתה גולש אחד. אחר הגיב: "אולי הם נגד חינוך אבל לפחות הם מצחיקים".