קטע וידאו שהוקלט במצלמות אבטחה של בית פרטי פורסם במדיות החברתיות והפך לוויראלי. בטקסט שצורף לסרטון, נכתב כי התיעוד הוא מקנטקי שבארה"ב. התיעוד עורר ויכוח סוער בקרב חובבי תופעות על-טבעיות מרחבי העולם לגבי מי היצור המצולם.

ניכר כי הדמות רזה וכפופה, מתהלכת ומתבוננת סביב תוך שהיא מתקרבת למכוניתו של בעל הבית. בתיעוד נשמע ברקע: "אפשר לראות את פניו בבירור". הסרטון פורסם ב-9 ביולי וצבר מאז מיליוני צפיות. מספר צופים סקרנים העלו השערות ודנו במקורה של הדמות. "השאלה שלי היא, האם הרגע צולם באינפרא-אדום? כי אם כן, היצור הוא למעשה בצבע שחור ורק דרך המצלמה הוא נראה לבן. פרטים כאלה יכולים לחשוף יותר", צייץ אחד מהגולשים. אחר כתב: "אם הרגע צולם במצלמת אבטחה, למה המצלמה זזה כאילו שמישהו אוחז בה? מצלמות אבטחה, למיטב ידיעתי, הן סטטיות ולא מרחפות".

מתקרב למכונית של הבעלים בחצר האחורית, יצור מסתורי (צילום: צילום מתוך טוויטר)
מתקרב למכונית של הבעלים בחצר האחורית, יצור מסתורי (צילום: צילום מתוך טוויטר)

אחד הגולשים שטען כי הוא עוסק בתחום החקר העל-טבעי ענה: "כדי לענות על השאלה מדוע המצלמה זזה, אתה יכול להביט שוב ולראות שהאדם שפרסם הקליט את הקטע במכשיר הנייד שלו, כך שהוא צילם את הצג ולא העלה את הסרטון המקורי שצולם. לגבי מי היצור המדובר, אין לנו דרך לדעת מה אנו רואים".

נכון לרגע זה, מקורו של היצור נותרה בגדר תעלומה, אך אי אפשר להתעלם מהופעתו המסתורית והמלחיצה.