בן 68 שותה את השתן של עצמו מדי בוקר, לאחר שפיתח את ההרגל המשונה לפני קרוב ל-20 שנה. בנוסף לשימוש בשתן שהוטל בלילה והפך למשקה הבוקר שלו, עוד סופר כי הוא "מיישן" את הנוזלים עד לכשלוש שנים. מדי פעם הוא משתמש בהם להשריית כפות הרגליים או לשטיפת עיניים.

הסובבים אותו לא התרשמו מההרגל המגונה, כולל אחיו ושותפו לדירה, שקם כל בוקר לריח ש"מבשם" את המטבח הביתי. האח סייג, מקולורדו שבארה"ב, עדיין עומד על שלו, כיוון שלטענתו, רבים מהעוקבים שלו במדיות החברתיות ניסו את הטיפים שהציע ו"הבריאו מבעיותיהם". זאת למרות ששום ראייה מדעית קונקרטית לא מאשרת כי שתיית שתן מציעה יתרונות בריאותיים

View this post on Instagram

A post shared by Brother Sage (@brothersage)

בן ה-68 אמר: "אני בהחלט מבין את אלה שמסרבים להאמין או את אלה שמפקפקים במעשים שלי, אבל למדתי לגלות חלמה לכל אלה, כי הם עדיין לא מבינים את המשמעות של השתן. כולם מתבססים על תיאוריות מדעיות ורפואיות, אבל מה אם אדם אומר לכם שזה הציל אותו?". הוא הוסיף: "כשאני מתעורר בבוקר אני שותה את הנוזלים של אתמול בלילה. הקפה שלכם יותר בריא? אם הייתם יודעים למה הוא גורם לכם, כנראה שלא הייתם שותים אותו".

הוא סיפר שהתחיל את הטיפול בשתן בשנת 1994. "המטרה הייתה רוחנית עבורי ולא קשורה לבריאות. ככל שהשנים עברו, הבנתי שיש כמה דברים שאני רוצה לשפל בגוף שלי. הגברתי את צריכת השתן לכל מיני צורות", הסביר סייג. "גיליתי שזה יכול לרפא הכל, עקיצות יתושים, כוויות שמש, מחלות חניכיים, וירוסים, סכרת, טרשת נפוצה ואפילו אלצהיימר", הוסיף בן ה-68.

View this post on Instagram

A post shared by Brother Sage (@brothersage)

"הרבה מאוד אנשים סובלים מעצירות ומבעיות מעיים. הפתרון היחיד שלהם הוא שטיפה של מערכת העיכול או חוקן. אבל אני מציע, שאם תרצו לנסות שיטה אחרת - שתו ליטר שלם של שתן ותוך 20 או 30 דקות אני ממליץ לכם להיות ליד האסלה כי היציאות יגיעו בגלים", אמר האיש. לטענתו, זה גם יציל אתכם מהמבוכה במרפאת הגסטרו.

סייג מתכונן להעביר את הקורס ה-12 שלו במספר, בנושא אורותרפיה  - כדי ללמד את יסודות התרגול. "יש לי סטודנטים בבריטניה, הם בונים שם קהילה", אמר. "הם יצאו מעגל של חברים טובים לכל החיים ופיתחו מערכת יחסים שלעולם לא תהיה לאנשים". לא יודעים מה אתכם, אבל בנו זה עורר בחילה על הבוקר.