גולדיגר? לטענתו של הבחור הצעיר הזה, מדובר באהבת אמת כלפי בת זוגו, שגדולה ממנו בכמעט חמישה עשורים. הם מתכוונים להתחתן ודעותיהם של האחרים לא מעניינות אותם.

קתי ג'נקינס בת ה-74, פגשה לראשונה את בעלה לעתיד, דוואן אוברי בן ה-27, שניהם מטקסס, באתר היכרויות למבוגרים Adult FriendFinder. שניהם טענו כי הם לא חיפשו קשר רציני, אך בסופו של דבר מצאו את הדרך זו ללבו של זה. בני הזוג מטקסס, ש-47 שנה מפרידות בניהם, התחילו לצאת בשנת 2021 וכעת הם התארסו. הם מתכננים להינשא בקרוב כשהאהבה פורחת ביניהם. אוברי סיפר: "היא מושלמת בשבילי. יש לה ניסיון חיים ולמדתי ממנה המון. אנחנו אף פעם לא מתווכחים, אלא תמיד מצליחים לנהל שיחה מבלי להרים את הקול ואני סומך עליה בהכל".

"קתי יודעת איך לשפר לי את מצב הרוח כשאני עצבני או מוטרד, וכשאני לא איתה אני מתגעגע אליה. אני מניח שאני נמשך לנשים מבוגרות ושבגלל זה אני אוהב אותה. אף פעם לא הטרידה אותי המחשבה שהיא צריכה להיעזר בהליכון לפעמים ועוד דברים דומים כאלה", הוסיף בן ה-27. ג'נקינס מעולם לא התחתנה, אך היא אם לארבעה ילדים, סבתא ל-13 נכדים וסבתא רבתא לנין אחד.

לטענתה, מערכת היחסים שלה עם הארוס הצעיר היא הקשר הבריא ביותר שהיה לי אי פעם. "אף אחד מעולם לא אהב אותי כך", אמרה. "דיוון הוא אדיב ותומך. הוא חושב שאני יפה, מוכשרת וחכמה". השניים סיפרו כי משפחתם וחבריהם נדהמו תחילה מהקשר ומהפרשי הגילים המוגזם, אך מאז הם קיבלו אותם ותומכים בהחלטותיהם להיות יחד ולהינשא זה לזו.

אוברי הסביר: "סיפרתי לאמא שלי עליה כשהתחלנו לצאת. היא חשבה שאני עובד עליה לגבי הגיל עד שהראתי לה תמונות משותפות שלנו. אני בטוח שהם הבינו שאני אוהב נשים מבוגרות והחליטו לקבל את היחסים שהיו חריגים תחילה בעיניהם". הוא עובד כמחסנאי ברשת וולמארט והיה נשוי בעבר אך התגרש זמן קצר לפני שהכיר את ג'נקינס.

"חברים שלי הרבה פעמים שואלים אותי אם אני לא רוצה ילדים, הם הסבירו לי שעם קתי זה כבר לא יקרה. הם לא מבינים למה אני לא מעדיף להיות עם משהי צעירה יותר שאוכל להזדקן לצידה, אבל הם תומכים בי למרות הכל", אמר הצעיר. הוא הוסיף "אנשים בטוחים שקתי עשירה ושאני איתה בגלל כסף, אבל זה בכלל לא המקרה".

בני הזוג הסבירו שהם מעוניינים במערכת יחסים נטולת סטיגמות, ושהדבר היחיד שחשוב להם הוא לחיות יחד וליהנות מאהבתם. "אם אתה אוהב מישהו, לא משנה בן כמה הוא - לך על זה. תעשה מה שעושה אותך מאושר", אמרה בת ה-74. "אני חושבת שכולנו צריכים לעשות את מה שגורם לנו להיות מאושרים, לא משנה מה אחרים חושבים על זה", הסכים אוברי. "למרות שאחרים טוענים שזה לא הולם, זה מתאים לנו, ואנחנו נהיה יחד".