בריטני בת ה-19 וג'יימס בן ה-62, טענו שבני משפחתם תומכים במערכת היחסים שלהם, זאת למרות שבתו של האיש לא ממש מחבבת את הצעירה.

הזוג, ש-43 שנים מפרידות בניהם, משתפים לעתים קרובות סרטונים במדיה החברתית TikTok. באחד מהקליפים, הם העלו את דעתן של ארבע מבנותיו של ג'יימס על היחסים בינו לבין בריטני: "שתיים מהן ממש בסדר עם זה, אך אחת מהן לא ממש אהבה את הרעיון ואחרת ממש מתעבת אותי", אמרה בת ה-19.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

בריטני וג'יימס, פער של 43 של בניהם (צילום: מתוך טיקטוק)
בריטני וג'יימס, פער של 43 של בניהם (צילום: מתוך טיקטוק)

"הבנות מגנות על אבא שלהן מנערות 'גולדיגריות', אז אפשר להבין", הגיב גולש אחד. אחרת כתבה: "מה יש לכם לעשות יחד? זה יותר מאבא ובת. אתם אפילו לא תזכו להזדקן זה לצד זו", בעוד שאדם נוסף הגיב: "כל עוד הם מאושרים ואוהבים אחד את השנייה, זה לא משנה מה אחרים חושבים".

בסרטון אחר, היא שיתפה כי אמה ואחותה גם כן חיות בשלום עם הזוגיות שלה, למרות שבהתחלה הן דרשו ממנה לחשוב טוב לפני שהיא נכנסת לקשר עם פער גילים שכזה. כשגולשים רבים שאלו אותה מה היא מוצאת בג'יימס ולהפך, היא החליטה לשתף סרטון של אחד המומחים שהעלה סיבות רבות ל"למה בן זוג מבוגר עדיף על צעיר".

נראים כמו אבא ובת (צילום: מתוך טיקטוק)
נראים כמו אבא ובת (צילום: מתוך טיקטוק)

ג'ייק מאדוק, יועץ זוגי ומאמן היכרויות מאוסטרליה, הסביר: "גברים ונשים מתבגרים מבחינה רגשית בזמנים שונים. לגברים לוקח בערך עשר שנים יותר מנשים כדי להתבגר. בנוסף, הפרש של עשור בין בני הזוג הוא הפער האידיאלי, אבל מאמין שבין חמש לעשר זה גם בסדר". הוא הוסיף כי נתקל גם במערכות יחסים מוצלחות בין גברים צעירים לנשים מבוגרות.

''גבר מבוגר יהיה החלטי לגבי הזוגיות שלו'', האמנם? (צילום: מתוך טיקטוק)
''גבר מבוגר יהיה החלטי לגבי הזוגיות שלו'', האמנם? (צילום: מתוך טיקטוק)

"סביר להניח שגבר מבוגר יהיה החלטי לגבי הזוגיות שלו. תהיה לו נקודת מבט בוגרת יותר בכל הנוגע לפתרון בעיות ביחסים. הוא כבר הספיק לטעות בחייו וסביר להניח שלא יחזור על טעויות אלה ולא ישחק משחקים מטופשים", אמר מאדוק. מומחים אחרים למערכות יחסים, טענו כי זוגות שנמצאים פחות או יותר באותו הגיל, נוטים להחזיק מעמד יחד הרבה יותר שנים.

לא יודעים מה אתכם, אנחנו פחות בקטע.