שרה ביילק בת ה-16 היא טניסאית צעירה, אחת מטניסאיות העתיד של צ'כיה, מדינה ששלחה להגרלה הראשית באליפות ארה"ב שלוש משתתפות מהמוקדמות, שלושתן בנות 16 ו-17.

לצערה של ביילק, היא עלתה לכותרות בארה"ב בגלל סרטון מטריד: אחרי שהיא גברה על אמה ווטסון בסיבוב השלישי של המוקדמות והעפילה רשמית לטורניר הגראנד סלאם היוקרתי לראשונה בחייה, היא תועדה מתחבקת עם אבא שלה והמאמן שלה, ושניהם אוחזים בה בצורה לא הולמת במהלך החגיגות. הסרטון, שבהם נראים השניים טופחים שוב ושוב על הישבן של הנערה הנרגשת, עורר זעם גדול וסלידה בקרב הגולשים וחובבי הטניס, שלא יכלו להתעלם מהסצנה שהפכה לוויראלית.

היו שכינו את החיבוקים בחגיגות כ"קריפיים" ו"מבחילים", ולמרות טענות של גולשים מצ'כיה, מרבית הגולשים הסכימו עם אחד הצייצנים שכתב: "אין שום סיבה בעולם לגעת ככה בישבן של נערה בת 16. זה מעבר ל'לא הולם'. ככל שהסרטון נמשך, זה רק מחמיר. לא משנה אם זה עניין תרבותי או לא, זה אסור". היו שטענו שראשי ה-WTA "צריכים לבחון היטב את הסרטון הזה, במיוחד כאשר נערות צעירות נמצאות במסעות ברחבי העולם עם גברים מבוגרים מגיל כל כך צעיר... גם אם זה האבא, ממתי אבא נוגע ככה בבת שלו".

כאמור, מלבד ביילק בת ה-16 - שתי צ'כיות צעירות נוספות העפילו להגרלה הראשית בטורניר מהמוקדמות: לינדה פרוחבירטובה בת ה-17 ולינדה נוסקובה בת ה-17.