יש מצב שיש לכם חדר נסתר בבית, שכלל לא ידעתם על קיומו? בני זוג בריטים נחרדו לגלות חדר סודי שכזה - והוא התגלה כמקום קריפי לגמרי שהסתתר כל הזמן מאחורי הקיר של חדר השירותים בביתם. 

קרוליין וסטיבן ספארקס רכשו בית ממש לא מזמן באזור העיירה ברייטון שבאנגליה. אלא שהשניים לא היו מודעים לתוספת הבלתי צפויה שנמצאת שם בזמן שחתמו על הסכם הרכישה. "לא היה זכר לחדר ההוא בהסכם שחתמנו עליו. אפילו לא היינו מודעים אליו כשהגענו לראות את הנכס", אמרה קרוליין.

הזוג שכר את שירותיו של ארכיטקט שיעזור להם בעיצוב הבית. בעל המקצוע הוא זה שגילה הדלת הנסתרת בחדר השירותים הקטן, וקרוליין מיד שלפה מצלמה ותיעדה את הגילוי המצמרר. בסרטון ניתן לראות חדר סודי מטונף למדי שהסתתר במרתף אליו ניתן להגיע דרך גרם מדרגות קטן. קרוליין וסטיבן ירדו במדרגות החשוכות עם פנסים, לפני שהם מצאו את עצמם במרחב מצומצם, מחניק ודי מבהיל. 

לא ברור מה המיטה עשתה שם, אבל הזוג עדייו לא הזיז אותה (צילום: מתוך יוטיוב)
לא ברור מה המיטה עשתה שם, אבל הזוג עדייו לא הזיז אותה (צילום: מתוך יוטיוב)

בעלי הבית החדשים נחרדו למראה מיטת הברזל שהייתה במסדרון צר בתוך החדר. "חשבתי שזה יהיה תיעוד מצחיק, אבל לא ציפינו למצוא מיטה יחידה שם", סיפרה קרוליין, "זה היה מפחיד בטירוף". לאחר שהשניים ערכו בירורים עם הבעלים הקודמים, הם גילו כי לא היה מדובר בחדר מגורים, אלא שהוא שימש לאחסון פחם. לא ברור מה המיטה עשתה שם, אבל הזוג עדייו לא הזיז אותה. הבת שלהם אפילו שקלה להשתמש בחדר הזה כדי לצלם סרט אימה לבית הספר שלה, כאשר למיטה היה בהחלט אפקט מלחיץ.