משפיל: השמחה של מלכת היופי הברזילאית על כך שהוכתרה כמנצחת בתחרות הייתה קצרת מועד לאחר שהמנחה הבין שהיא בכלל הפסידה - ולקח ממנה את סרט ההכתרה של המנצחת שהונח עליה.

רגע מביך התרחש מוקדם יותר החודש במהלך טקס "מיס גויאס" שנערך בברזיל. כאשר הסרט שהיה מיועד לזוכה, הונח על כתפה של הדוגמנית אנה דיניז בת ה-23. צילומים מהאירוע, ששיתפה הדוגמנית בעמוד האינסטגרם שלה, הציג את הרגע שבו היא בוכה משמחה ברגע שהכריזו כי היא הזוכה בתחרות, רגע לפני שהמנחה הוריד את הסרט מעליה והכתיר מתמודדת אחרת.

"הבושות שעברתי אתמול", כתבה דיניז תחת הסרטון. "אני כועסת על חוסר הארגון של האירוע. הרגע הזה חשוב ביותר עבור אלו שהקדישו את עצמן כל כך הרבה למען המטרה". לטענתה, האחראי על הטקס הכריז על שמה לפני שהבין שטעה בשמה של הזוכה והסיר ממנה את הסרט. "זה חוסר אחריות משווע".

בת ה-23 אמרה שקיבלה את התנצלותו של המנחה, והוכרזה באופן רשמי כזוכה במקום השלישי בתחרות מלכת היופי. בזמן שהמפסידה ביקשה מעוקביה שלא לתקוף את הבחורה שזכתה בתואר, היא מצאה הומור בחוויה שלה, ואמרה: "אני מבינה אותך, מיס קולומביה!".

הבדיחה של דיניז התייחסה לרגע בו הכתיר הקומיקאי והמנחה סטיב הארווי את מיס קולומביה אריאדנה גוטיירז ארבלו כמנצחת בתחרות מיס יוניברס ב-2015, לפני שחזר בו והכריז על מיס הפיליפינים פיה אלונזו וורצבאך כזוכה האמיתית בתחרות.