רוב בני האדם היו מעדיפים להתחתן פעם אחת, אולי שתיים, מקסימום שלוש. יש גם את אלה שמוכנים אפילו ארבע פעמים - אבל 88? לאיש הזה כנראה יש כוחות שלהרבה גברים אין.

קאאן בן ה-61, איכר אינדונזי ממחוז מג'אלנגקה, מערב ג'אווה, סיפר לתקשורת המקומית כי הוא הספיק להתחתן כבר כמעט 90 פעמים, ועל הנשים שנמשכות אליו בזכות העוצמות הרוחניות שלו. הוא התחתן, לדבריו, לראשונה בגיל 14 בלבד עם נערה בת 16. היא הייתה אשתו הראשונה ודרשה להתגרש ממנו כשנתיים לאחר מכן על פי הודאתו, בשל יחסו הגרוע, לגביו לא הרחיב. לאחר הליך הגירושים שארך כתשעה חודשים, החל קאאן לעשות כל שביכולתו כדי לגרום לנשים להתאהב בו.

מקווה להתחתן עם האקסית מחתונה מספר 86 (צילום: ingimage ASAP)
מקווה להתחתן עם האקסית מחתונה מספר 86 (צילום: ingimage ASAP)

הוא הסביר: "אם אני מכיר אישה יפה, אני מציע לה להתחתן איתי. אני לא משחק ברגשות שלה, אני נותן לה את מה שהיא רוצה". כעת, הוא מתכוון להינשא בשנית לאשתו לשעבר ו"המועדפת" עליו, מחתונה מספר 86. לטענתו, הם היו נשואים חודש אחד בלבד אך היא "עדיין מאוהבת" בו ורוצה לחזור אליו למרות שעבר זמן רב מאז שנפרדו.

באופן מוזר, מהרשויות נמסר ל-Dailystar כי האיש מעולם לא נרשם כנשוי במשרד לשירותי דת במדינה, ולא ברור כמה ילדים יש לו מ-87 נשותיו. על פי החוק האינדונזי, הליך גירושין חייב להתבצע בבית המשפט, ולכן זוגות הנשואים ללא הצהרה רשמית של הרשויות, אינם יכולים להתגרש.