צעירה בת 25 חשפה כי עברה כ-32 הליכים שונים שעלו לה קרוב ל-9,000 דולר כדי לגרום לה להיראות כמו בובת בראץ' חיה. לטענתה, היא לא מתכוונת להפסיק בקרוב למרות אזהרותיהם החוזרות של רופאים רבים.

אנדריאה איבנובה מהעיר סופיה שבבולגריה, חשפה בחודש שעבר בחשבון האינסטגרם שלה את מתנת יום ההולדת שאותה היא מתכוונת לקנות לעצמה: מילוי לסת וסנטר. לטענתה, היא מעוניינת לזכות בתואר "הסנטר הארוך והמחודד ביותר בעולם".

"אני אוהבת את השפתיים שלי ואני רוצה לשבור שיאים בזכותן", אמרה איבנובה. היא החלה את מסע ההזרקות שלה בשנת 2018, ונאמר לה כי כדי להגיע לגודל המוגזם של השפתיים שהיא מבקשת, היא תצטרך להגיע בכל שבועיים לקליניקה כדי להזריק חומצה היאלורונית, דבר שיעלה לה לא פחות מ-285 דולר לכל זריקה.

הרופאים המטפלים הזהירו את בת ה-25 ואמרו לה שהיא מסכנת את חייה וכי הזריקה הבאה עלולה להיות "קטלנית". לדבריה, שפתיה המוגדלות כבר מקשות עליה בפעולות יומיומיות, במיוחד באכילה. "הרופא שלי אמר לי שהוא חושב שאני מגזימה עם חומרי המילוי, אבל מיום ליום אני נחושה יותר ויותר", הסבירה איבנובה.

לפני ההזרקות:

בנוסף, טענה הצעירה כי היא עברה גם ניתוח להגדלת חזה, אשר הוביל אותה ממידת חזייה 75C ל-75E. בזכות השינויים שעשתה, זכתה איבנובה לשלל עוקבים בחשבון האינסטגרם שלה, בו היא משתפת את התהליכים שהיא עוברת לעתים קרובות.

כל שנותר הוא לאחל לה להישאר בחיים, מאחר והיא לא מקשיבה להוראות רופאיה.