אלפי גולשים במדיה החברתית TikTok, השחיזו סכינים ויצאו למסע ביריונות מזעזע, כשהשפילו אישה אחת שבסך הכל הניקה את הבן שלה. האם שיתפה סרטון בכיכובה, בו היא נראית צועדת במעברי הסופרמרקט כשהיא חשופת חזה כדי להניק את בנה הפעוט.

האימא מיוסטון, טקסס, ארה"ב, שמפרסמת סרטונים במדיה החברתית תחת השם @MsCalcium98, פרסמה את הקליפ מוקדם יותר השבוע, ומאז הוא הפך לוויראלי במיוחד וצבר 14.3 מיליון צפיות. בצילומים היא נראית חושפת את החזה שלה ומאכילה את הילד שבעגלה. לאחר מספר שעות ואחרי שצבר אלפי תגובות מרושעות ומזלזלות ואינספור דיווחים על "הטרדה" - הסרטון של האם הוסר מהרשת.

פרסמה סרטון שהיא מניקה את בנה וחטפה אש מהגולשים ברשת (צילום: מתוך טיקטוק)
פרסמה סרטון שהיא מניקה את בנה וחטפה אש מהגולשים ברשת (צילום: מתוך טיקטוק)

"אין לך גבולות?", כתב לה גולש אחד. שנייה הגיבה: "צריכים לעצור אותך על הטרדה מינית". שלישי הוסיף: "אנחנו לא בעלי חיים. אנחנו בני אדם! קצת צניעות", כשכל אלה רק חלק מהתגובות ה"נעימות" בלשון המעטה, שנכתבו לאישה. 

אחרי שהסרטון הוויראלי הוסר, פרסמה האם סרטון תחת הכותרת: "העובדה שאנשים חושבים שלהאכיל את הבן שלי הופך אותי לזולה - היא שערורייתית", זאת בתגובה למילותיהן הבוטות של הגולשים. אך בין כל ביריוני הרשת, היו גם לא מעט מגיבים שתמכו באימא וכתבו לה כי בעיניהם מדובר ב"פעולה טבעית לחלוטין".

''אם זו הייתה משהי עם חזה קטן, לא הייתם מוטרדים כל כך'' (צילום: מתוך טיקטוק)
''אם זו הייתה משהי עם חזה קטן, לא הייתם מוטרדים כל כך'' (צילום: מתוך טיקטוק)

"נכון, יש אימא שהאכילה את התינוק שלה. אך אם החזה שלה היה קטן יותר, התגובות שלכם היו שונות לחלוטין", כתבה אחת. אחר הוסיף: "ואם הילד שלה צרח מרעב באמצע הסופרמרקט - מה היא אמורה לעשות? להרעיב אותו?". שלישי הגיב: "זה טבעי לגמרי. כל הכבוד לך על האומץ". תומך נוסף כתב: "עשי מה שטוב לך. הגיע הזמן לנרמל את ההנקה בציבור", בזמן שאחר הגיב לו: "האישה הזו לא מנסה לנרמל את זה, היא מציגה את זה כמשהו מיני", בעוד שהאם בעצמה ענתה לו: "לא מותק, אתה זה שרואה דבר כל כך טבעי באופן מיני. אין שום דבר מיני בסרטון הזה".

@mscalciumcannons98 Y’all really pressed huh?🤣😅 #normalizebreastfeeding #fyp #calciumcannons #news ♬ Tomorrow 2 - GloRilla & Cardi B