רכב מסוג טויוטה קורולה, עלה לכביש אי שם בשנת 1993, ונמכר בשנת 2000 לגריים הבלי, כיום בן 72 מניו זילנד. כאשר רכש את המכונית, היא עברה רק 80 אלף קילומטרים.

מאז, כמעט 23 שנים, מר הבלי שעובד כשליח עיתונים מאז שנות ה-60, נוסע מוולינגטון, בירת ניו זילנד, לניו פלימות' ובחזרה שישה ימים בשבוע - מרחק נסיעה של כ-350 ק"מ שלוקחת לו כארבע וחצי שעות לכיוון. המשמעות היא שהמכונית נוסעת קרוב ל-4,500 קילומטרים מדי שבוע, מה שמצריך טיפול בכל שבועיים.

הקורולה, שעדיין יש לה מנוע והילוכים מקוריים, מטופלת במוסך Guthrie's Auto Care ב-Whanganui אחת לשבועיים במשך 22 השנים האחרונות, כך לפי ה-New Zealand Herald. "נתקעתי איתה בוקר אחד וצלצלתי לג'ון שרמן מהמוסך, הוא הגיע אליי ועזר לי. מאז אני מבצע את כל הטיפולים שלי כאן", אמר הבלי ל"הארלד".

השינויים היחידים שנעשו במכונית שבקרוב תהיה בת שלושה עשורים, הם רצועת Cam שהוחלפה 20 פעמים ומיסבי גלגלים. מלבד חלקים אלה, המכונית מקורית לגמרי, כך נמסר מה"אאוטלט". שרמן מטפל במכונית באופן קבוע ובזכות כך הוא מאפשר לבעליה להגיע לאבן הדרך. לפני הקורולה, כמות הק"מ הגבוהה ביותר שראה המוסכניק, עמדה על 700 אלף.

בינתיים, מר הבלי טען כי לא נמאס לו לנהוג מדי יום למרחקים. "המכונית עשויה להאריך ימים יותר ממני בשלב זה", סיכם.