רא"ל אביב כוכבי, הרמטכ"ל היוצא, יסיים היום (שני) את תפקידו לאחר 40 שנות שירות בצה"ל. את מקומו יתפוס הרצי הלוי, ולאחר העברת השרביט, ייצא לאזרחות אחרי שירות ארוך ומשמעותי. כוכבי כבר הודיע כי יטוס לחו"ל עם אשתו לאחר השחרור כמקובל אצל חיילים משוחררים, וכעת יוכל לעבור מהתעסקות בסוגיות ביטחוניות להתעסקות בבידוק הביטחוני בשדה התעופה.

לאן יוכל האזרח הטרי לטוס בספונטניות עם זוגתו כעת שהתאזרח, כמה זה יעלה, ומה הוא יוכל לעשות שם? אפליקציית חוליו המציעה מבחר טיסות, חופשות, הופעות וכרטיסים לאירועים ברגע האחרון בהנחה של עשרות אחוזים מהמחירים המקוריים, ריכזה עבורו עשר המלצות שוות לחופשת שחרור ספונטנית. 

בהצלחה באזרחות, אביב כוכבי (צילום: פלאש 90)
בהצלחה באזרחות, אביב כוכבי (צילום: פלאש 90)

דובאי (17/01-24/01 – 383$)

בינואר, מזג האוויר בדובאי נעים וחמים, מה שאומר שזוהי תקופה מצוינת לביקור ביעד שהפך לאחד החביבים על הישראלים מאז הסכמי אברהם ופתיחת הטיסות הישירות. כמה פעילויות פופולריות ביעד כוללות ביקור בבורג' ח'ליפה - הבניין הגבוה בעולם, טיול ספארי במדבר, קניות בקניון דובאי וביקור במזרקות. בנוסף, ביעד ממוקם מלון בורג' אל ערב - מלון שבעת הכוכבים היחיד בעולם.
המחיר לאדם דרך אפליקציית חוליו וכולל מזוודה וכבודת יד 

דובאי  (צילום: רויטרס)
דובאי (צילום: רויטרס)

לונדון (19/01-23/01 - 279€)

לונדון מציעה חורף אירופאי קסום. כמות התיירים בה בינואר נמוכה יחסית, מה שמאפשר יותר גמישות וספונטניות בהזמנת כרטיסים להצגות, למחזות ולמופעים המדהימים שהעיר ידועה בהם. בהרבה יעדים תיירותיים מוכרים (דוגמת המוזיאון הבריטי, פארק גריניץ' או רציף 9 ו-3/4 מסדרת הארי פוטר) לא נדרש תשלום בכניסה, וחנויות רבות מציעות מבצעים לאורך החודש. בנוסף, בנסיעה בחודשי החורף מומלץ גם להנות מפעילויות מקומיות מותאמות למזג האוויר כמו החלקה על הקרח.
המחיר לאדם דרך אפליקציית חוליו וכולל מזוודה וכבודת יד

גשר לונדון (צילום: רויטרס)
גשר לונדון (צילום: רויטרס)

ברלין (16/01-22/01 – 212$)

ברלין שוקקת לאורך כל השנה, וגם גשם או צניחה בטמפרטורות לא משפיעות על האווירה בה. תוכלו להתחמם בה בביקורים בעשרות המוזיאונים הנהדרים שיש לה להציע, להחליק על השלג, לראות את חומת ברלין ואת אנדרטת ההנצחה המפורסמת לזכר השואה, לחקור את השווקים או לצפות בעיר היפהפייה דרך שיט בנהר או בהליכה רגלית. גם בברלין החורף מביא עימו שלל מבצעים, הנחות ומחירים אטרקטיביים באתרי הקניות השונים.  
המחיר לאדם דרך אפליקציית חוליו וכולל כבודת יד  

רומא (19/01-22/01 – 279$)

רומא היא עיר נוחה לטיול בכל מזג אוויר. הקולוסאום והפורום הם ציוני דרך אייקונים לכל מי שמבקר בה בפעם הראשונה, וכך גם קריית הוותיקן המפורסמת בכמה מיצירות אומנות מהבולטות בעולם. ברומא יש ככרות מרהיבות, מוזיאוני אומנות קלאסיים, וכמובן – פיצה, פסטה וגלידה מעולים. לחובבי האוכל, מומלץ לקחת שיעור בישול ולהתנסות בהכנת המנות המקומיות האהובות.
המחיר לאדם דרך אפליקציית חוליו וכולל כבודת יד

רומא (צילום: אינג אימג')
רומא (צילום: אינג אימג')

פראג (16/01-24/01 – 313$)

פראג עשויה להיות מושלגת בינואר, מה שהופך את נקודות הציון המפורסמות בה לצחורות ויפות במיוחד – גשר קארל המשקיף על העיר, כיכר העיר העתיקה הכוללת את בית העירייה הישן והשעון האסטרונומי, ומצודת פראג הנודעת, בה ניתן להתחמם גם בפנים. תוכלו לנצל את מזג האוויר הקר בבילוי במרחצאות חמים או להנות מאוכל צ'כי מסורתי כמו גולאש שיעזור לכם להתחמם מבפנים. 
המחיר לאדם דרך אפליקציית חוליו וכולל כבודת יד  

פריז (19/01-22/01 – 313$)

פריז הרומנטית מאפשרת לתור בה בחורף באטרקציות ובאתרים מבלי שיהיו עמוסים מדי, וליהנות משלל מבצעי חורף בחנויות, בקניונים ובשדרת שאנז-אליזה המפורסמת המתקשטת באורות ובצבעים. מוזיאון הלובר, ארמון ורסאי ונהר הסיין הם כמה מנקודות הציון הבולטות של העיר שמומלצות בחום לכל תייר, וסיור קולינרי יחמם אתכם ויחבר אתכם לשורשי המטבח המסורתי המפורסם והאהוב. 
המחיר לאדם דרך אפליקציית חוליו וכולל כבודת יד

מגדל אייפל, פריז (צילום: רויטרס)
מגדל אייפל, פריז (צילום: רויטרס)

אמסטרדם (20/01-24/01 – 393$)

אמסטרדם היא יעד מבוקש מאוד. רבים נהנים לשוט בנהרות העיר, לבקר במוזיאונים המפורסמים שלה, בכיכר דאם, בבית אנה פרנק או בגן החיות המקומי. יש בה שילוב יפהפה בין חדש לישן, ומוקדי תיירות רבים בה נמצאים בסמיכות זה לזה. בתאריכים המוצעים צפוי להתקיים שבוע האופנה באמסטרדם שיתמקד באופנה אורבנית – מומלץ בחום לפאשניסטים!
המחיר לאדם דרך אפליקציית חוליו וכולל מזוודה וכבודת יד 

מרקש (16/01-25/01 – 454$)

הודות להסכמי אברהם ולפתיחת הטיסות הישירות מישראל, מרוקו הפכה קרובה מתמיד עבור הישראלים. היא מלאה במסגדים אייקונים, כיכרות הומי אדם, קברים עתיקים ומרשימים, גנים יפהפיים ואווירה אותנטית. הטמפרטורות בה יחסית גבוהות לאורך השנה וכמעט לא יורד בה גשם, מה שמאפשר חופשה חמימה ונעימה. מרקש היא עיר תוססת ועשירה בהיסטוריה ותרבות, אשר מחולקת לשני אזורים: העיר העתיקה (מדינה) והעיר החדשה (Ville Nouvelle). ב- Ville Nouvelle תוכלו למצוא שלל מסעדות, חנויות, מותגים ודוכני אוכל, בעוד מדינה מאופיינת ברחובות צרים ומפותלים ובדוכנים צבעוניים המוכרים מגוון סחורות.
המחיר לאדם דרך אפליקציית חוליו וכולל מזוודה וכבודת יד 

שוק תבלינים במרקש  (צילום: ללא קרדיט)
שוק תבלינים במרקש (צילום: ללא קרדיט)

ליסבון (16/01-19/01 – 499$)

ליסבון, אחת הערים העתיקות והיפות באירופה, היא יעד אהוב במיוחד על הישראלים, רבות הודות לאזרחות הפורטוגלית הנחשקת שרבים מוציאים. מגדל בלם ההיסטורי ומנזר ז'רונימוש הן נקודות תיירות נודעות המציגות את ההיסטוריה והארכיטקטורה העשירה של העיר, אמנות הרחוב והגרפיטי משגשגות בה – בעיקר בשכונה האופנתית באירו אלטו, ומזג האוויר בה נעים יחסית גם בחודשי החורף.
המחיר לאדם דרך אפליקציית חוליו וכולל כבודת יד  

לפלנד (23/01-30/01 – 499$)

לפלנד היא יעד מושלג קסום ויפהפה המציע חוויה חורפית מיוחדת. מנסיעה במזחלות, טראקים מושלגים, נסיעה באופנועי שלג, ספארי חורף ועד לצפייה בזוהר הצפוני – מדובר בטיול בלתי נשכח המשלב טבע פראי יפהפה, אווירה שקטה ומהפנטת ואפשרויות לבקר בכפר של סנטה קלאוס או להתחמם בסאונות כמו המקומיים.
המחיר לאדם דרך אפליקציית חוליו וכולל כבודת יד

העיר רובניימי, לפלנד (צילום: רויטרס)
העיר רובניימי, לפלנד (צילום: רויטרס)

גיורא מנדל מנכ"ל חוליו: "אין מרגש יותר מאשר להטיס את כוכבי, נשמח שיטוס בחוליו ויחזור להיות ספונטני. בצבא הכל מתוכנן ומחולק לשלוש, ואצלנו כלום לא מתוכנן ולא מחולק – טסים, נהנים ומתרגשים. אני בטוח שכוכבי יהפוך להיות לקוח זהב".