צעיר בשנות העשרה לחייו, הותיר את גולשי המדיה החברתית אינסטגרם המומים, בטענה שהוא מצפה לילד יחד עם מי שנחשבה כבת זוגו המבוגרת ממנו ב-57 שנים. 80 אלף העוקבים שלו לא האמינו, כשג'וזף דאנה בן ה-19 שיתף סרטון בו הציג את "ארוסתו", מילינה גאטה בת ה-76 כשהיא כביכול בהריון.

בני הזוג הפכו לוויראלים לראשונה בחודש מאי בשנה שעברה, כאשר חשפו את "מערכת היחסים" ביניהם וכשרבים מהמגיבים שנתקלו בקליפים של השניים, לא התחברו לסיפור האהבה יוצא הדופן.

גם על הסרטון המבשר על ההריון, התגובות החריפות לא איחרו לבוא, כאשר חלק מהגולשים כתבו כי האפשרות להרות בגילה של בת זוגו של דאנה, היא "לא הגיונית". גולש אחד כתב: "זה בלתי אפשרי להיכנס להריון כסבתא, שעברה או עדיין נמצאת בגיל המעבר". שני הגיב: "היא מבוגרת, יכולה להיות סבתא שלך", בעוד שאחר הוסיף: "שקר. בלתי אפשרי. היא לא בהריון".

עם זאת, היו גם לא מעט גולשים שהביעו את תמיכתם בבני הזוג. "נראה שהם מאושרים מאוד יחד ולא זקוקים לעצות או לביקורות מאנשים רעילים ברשת", כתבה אחת העוקבות של בן ה-19. אך מאוחר יותר התברר כי לא הכל כפי שהוא נראה.

נטען כי דאנה התראיין ל-Jam Press, וטען שמערכת היחסים בינו לבין בת ה-76 היא מתיחה אחת גדולה. לדבריו, גאטה היא סבתו והוא העלה את הקליפ הראשון עמה כ"בדיחה". הוא אמר: "מילינה היא סבתא שלי. הכל היה מתיחה". אך הטענות נראות מעט תמוהות מאחר ובעבר הוא פרסם מספר סרטונים המציגים התנהגות שלא ראויה לסבתא ונכד.