במשך שנים ביקשו חברי עמותת פעול"ה (פותחים עיניים ולב לצורכי העיוורים) לטוס למסע אופניים באירופה. בעקבות גיוס תרומות בישראל בזכות מסעות רכיבה רבים, הצליחה לאחרונה העמותה להגשים את החלום ולצאת למסע קסום בהולנד, שהסתיים בימים האחרונים. חברת איסתא ספורט העניקה לעמותה סיוע.

במסע השתתפו שמונה עיוורים ולקויי ראייה ביחד עם שמונה אנשים רואים, והם רכבו ביחד בזוגות על אופני טנדם. המסלול, בן חמישה ימים, עבר בין אמסטרדם לעיירות ציוריות, כאשר במהלכו קבוצת רוכבים מהקהילה היהודית באמסטרדם ליוותה את המשלחת, סגרה עבורה צמתים ודאגה לביטחון הרוכבים.

רוני אליהו, שהתעוור במהלך חייו, סיפר על ההתרגשות הרבה שאחזה במשתתפים במסע. "הייתי בהולנד בעברי כאשר עוד הייתה לי ראייתי. כעת שוב הגעתי לשם, והפעם בתור אדם עיוור. הרכיבה והחיבור עם הרוכב הרואה ממש מתווכים לנו את הסביבה. אנחנו יכולים להריח, לחוש, להאזין לרוכב השני שמספר מה רואים, וככה אנחנו סופגים את הטבע בצורה האופטימלית".

ישי מולד, מנהל מחלקת האקטיב באיסתא ספורט, הוסיף כי "אנחנו רגילים לתכנן ולהוציא אינספור טיולי אופניים ברחבי העולם מדי שנה, אבל אין ספק שהטיול הזה היה יוצא דופן. חברי עמותת פעול"ה הם אנשים מרתקים, ששום דבר לא מהווה להם מכשול".