ביום רביעי הקרוב, ה- 20 בדצמבר, התזמורת הפילהרמונית של ברלין, שנחשבת לתזמורת החשובה בעולם, תקיים אירוע התרמה ענק בקריאה לשחרור החטופים ולהגנה על אזרחים ואזרחיות בשני הצדדים. כל ההכנסות ייתרמו למטה החטופים ולשתי תנועות הנשים "נשים עושות שלום" הישראלית ו-"נשות השמש" הפלסטינית. 

במופע ייקחו חלק בין המוסיקאים החשובים בעולם: הפסנתרנית האגדית מרתה ארגריץ', הכנרים כריסטיאן טצלף, גיא בראונשטיין וליזה בתיאשווילי, הצ'לן סטיבן איסרליס, זמר הבריטון תומאס המפסון זמרת הסופרן כריסטיאן קארג ועוד (כולם כוכבי על של המוסיקה הקלאסית) ואליהם תצטרף גם השחקנית הגרמנייה הידועה מרטינה גדק. באירוע תשתתפנה גם  אחינועם ניני (שסייעה בהרמת האירוע) ומירה עוואד כמו כן נגן העוד נודע תייסיר אליאס.

כל המשתתפים מופיעים בהתנדבות מלאה וכבר כל הרכרטיסים נמכרו בימים ספורים (מעל לאלפיים מושבים).  את האירוע יזמו עידו בר-שי, פסנתרן ישראלי בעל שם, סולן בבמות בינלאומיות שמתגורר כעשור בברלין ועמיחי גרוס, ויולן ראשון של התזמורת הפילהרמונית של ברלין ןסולן בעל שם עולמי. קרוב  משפחה של עמיחי, עמית שני בן ה16, היה שבוי בשבי החמאס ושוחרר לא מזמן.