ד״ר רחלי מיזן מסיימת את תפקידה וממשיכה לתפקיד מקביל במחוז ירושלים והשפלה. מיכל תשובה (54) תת-אלוף (במיל׳) מונתה במקומה לעמוד בראש מחוז הדרום של מכבי שירותי בריאות.

תשובה מילאה שורה של תפקידים בכירים בצה"ל ביניהם: ראש מספן כוח אדם בחיל הים ולאחר מכן ראש מנהל הסגל באגף כוח אדם של צה״ל. במסגרת שירותה זכתה תשובה בפרס ראש אכ"א למצוינות.

לתשובה גם ניסיון ניהולי בתחום הבריאות, היא ניהלה את מחלקת קהילה ובריאות התלמיד בחברת פמי שירותי בריאות. מדובר בחברה שסיפקה שירותי בריאות לכמיליון וחצי תלמידים במחוזות תל אביב והמרכז. תשובה גם שימשה בתפקיד ראש צוות רפורמת "נפש אחת" לשיפור השירות, הטיפול והשיקום של נכי צה"ל במשרד הבטחון. תשובה מכהנת כיום בהתנדבות, כיו"ר דירקטוריון מרכז תעסוקה שיקומי בעיריית תל אביב יפו.

המנהלת החדשה מביאה עימה לתפקיד החדש במכבי ניסיון רב שנים בניהול מערכות עתירות כוח אדם ותקציבים, בניהול משא ומתן מול גורמים בכירים, בהובלת תהליכי התייעלות מורכבים ובניהול צוותים מגוונים מסקטורים שונים.

מנכ״לית מכבי שירותי בריאות סיגל דדון-לוי מסרה: ״אני מברכת על הצטרפותה של תא״ל (במיל׳) מיכל תשובה למכבי ומאחלת לה הצלחה רבה בתפקידה. ניהול מחוז הדרום של מכבי מהווה אתגר של ממש בתקופת הלחימה בה אנו מצויים בחודשים האחרונים, כשמטרת העל הינה לספק למאות אלפי חברי מכבי בדרום את המשך הרצף הטיפולי בכל מצב ביטחוני שהוא, תוך שמירה על סטנדרט הבריאות הגבוה בישראל״.