עשרות סטודנטים יהודים בלוס אנג׳לס התכנסו בסוף השבוע למסיבת אוזניות בסימן פסטיבל הנובה, שאורגנה על ידי ג׳ולי שליחת הסוכנות היהודית תחת הכותרת - "We Will Dance Again", זאת במטרה לזכור את הנרצחים ב 7 באוקטובר ואת הנופלים במלחמת חרבות ברזל ולעורר מודעות למען שחרור החטופים. 

האולם כולו היה מקושט בדגלי ישראל ובקישוטים בכחול לבן, עם בלונים שעליהם הכיתוב we will dance again. במהלך האירוע חולקו דיסקיות למען החזרת החטופים וכן סטיקרים המנציחים את הנרצחים ב-7.10 ואת הנופלים במלחמה ואף גויסו תרומות למען עמותות שונות בישראל. מסיבת הריקודים הייתה האירוע האחרון בסדרת אירועי תמיכה בישראל שנערכו השבוע במספר קמפוסים בלוס אנגלס במסגרת ״שבוע ישראל״. 

ג׳ולי שליחת הסוכנות היהודית באוניברסיטאות בקליפורניה שארגנה את האירוע סיפרה: ״מדי שנה נערך במועדים שונים בקמפוסים בארה״ב ״שבוע ישראל״ כדי להביא את הסיפור הישראלי לסטודנטים יהודים ולא יהודים בקמפוסים. השבוע הוא נערך במספר קמפוסים בלוס אנג׳לס ולבש משמעות שונה, בעקבות 7 באוקטובר: קיימנו המון אירועים שנועדו לעורר מודעות לפשעים שנעשו בשבת השחורה, לפעול למען שחרור החטופים ולחזק את הגאווה היהודית של הסטודנטים. סיימנו במסיבת הריקודים בסימן הנובה שקושטה בין היתר בבלונים שהוזמנו מחנות אקראית באמזון. כשקיבלנו את הבלונים מצאנו בפנים הפתעה מרגשת - הספקית הוסיפה מכתב שבו היא מספרת שהיא יהודיה ושהיא מאוד התרגשה מהיוזמה שלנו והחליטה כאות סולידריות להעניק את הבלונים ללא עלות״.

מנהלת שליחי הקמפוסים של הסוכנות היהודית נתי שצ׳ופק מוסיפה: ״באוניברסיטאות בארה״ב וברחבי העולם משרתים כ 100 שליחות ושליחי קמפוסים של הסוכנות היהודית. ברקע גל האנטישמיות ששוטף את ארה״ב, שליחי הסוכנות היהודית פועלים לבנות מנהיגות יהודית בקמפוסים, לחזק את הגאווה היהודית ולהביא את הסיפור הישראלי לכל סטודנט וסטודנטית״.