בצל מלחמת ישראל-חמאס המתמשכת והאירועים הסוערים המתרחשים ברחבי המזרח התיכון, הוועידה המיוחדת של הג'רוזלם פוסט, נערכת להיות האירוע המבטיח של השנה. יש היגידו אירוע של פעם בחיים. בתוכן הוועידה - דיונים משמעותיים על האירועים הקריטיים של היום עם דיפלומטים, פוליטיקאים ומנהיגים עסקיים מרחבי העולם, שיתראיינו לכתבים ועורכים בכירים של הג'רוזלם פוסט.

כנס (צילום: כנס ג'רוזלם פוסט)
כנס (צילום: כנס ג'רוזלם פוסט)

הכנס גם ישמש הזדמנות ייחודית עבור ישראלים לומר תודה למנהיגים האמריקאים שתמכו במדינה מאז אירועי ה-7 באוקטובר. בשנים האחרונות, קבוצת הג'רוזלם פוסט בניהולה של המנכ"לית ענבר אשכנזי, הפיקה אירועים חדשניים, בהשתתפות דוברים מרתקים מהארץ ומהעולם היהודי.

"הג'רוזלם פוסט זה הרבה יותר מקבוצת תקשורת", אמרה אשכנזי. "אנחנו השער בין ישראל לעולם. אנחנו מזמינים אתכם להצטרף למאות בדרנים שובי לב, אנשי חזון מעולם ההיי-טק, אישים פורצי דרך ומובילי דעה דינמיים ליום מעורר השפעה בכנס השנתי, ותיהנו מעשרות פגישות אסטרטגיות שיציגו הזדמנויות רבות לחיבורים".

הכנס השנתי של הג'רוזלם פוסט ישודר בשידור חי באתר הג'רוזלם פוסט ובערוצי המדיה החברתית. באירוע בשנה שעברה הופיעו פוליטיקאים מרכזיים מישראל, בהם יו"ר המחנה הממלכתי בני גנץ, שר הכלכלה ניר ברקת, שר העלייה אופיר סופר והשר לענייני תפוצות עמיחי שיקלי. הכנס גם קיבל בברכה בשנה שעברה מספר מנהיגים אמריקאים משפיעים, הם הסנאטור בן גרדין, הסנאטור ג'יימס לנקפורד, וראש עיריית ניו יורק אריק אדמס.

כנס (צילום: כנס ג'רוזלם פוסט)
כנס (צילום: כנס ג'רוזלם פוסט)

השתתפו בה גם מנהיגים עסקיים ופילנתרופים מובילים, כמו נשיא הקונגרס היהודי העולמי רונלד לאודר, מייסד ויו"ר נופר אנרג'י עופר ינאי. עוד השתתף איתן ניישלוס, מייסד ונשיא Neishlos Foundation & Neishlos Capital. בכנס השנה יוצגו גם לוחות מטעם אנשי עסקים וממשל מהארץ ומהעולם, בנוסף תהיה כאמור התמקדות מיוחדת בסיפורים והגיבורים של אירועי ה-7 באוקטובר וחוסנה של מדינת ישראל.

כנס (צילום: כנס ג'רוזלם פוסט)
כנס (צילום: כנס ג'רוזלם פוסט)

 אשכנזי הוסיפה כי אין אירוע טוב יותר, מאשר הכנס השנתי של הג'רוזלם פוסט, בשביל להתחבר ל"מי ומי" של העולם היהודי ולחלוק רעיונות. "הצטרפו אלינו לעיר שאף פעם לא ישנה", הוסיפה אשכנזי. "בכנס השנתי של ג'רוזלם פוסט אפשר לבנות קשרים של פעם בחיים".

כרטיסים: www.jpost.com/AC24.

חברות או אנשים המעוניינים בהזדמנויות לשותפות צריכים לכתוב לכתובת [email protected]