רייצ'ל גולדברג-פולין, אמו של הרש גולדברג-פולין שחטוף בידי חמאס ברצועת עזה מאז ה-7 באוקטובר, היא אחד ממאה האישים המשפיעים ביותר בעולם לשנת 2024 של המגזין האמריקאי טיים שהכניס לרשימה גם את הצלם העזתי, מעתז עזאיזה.

"בתקווה לראות את בנה שוב, גולדברג-פולין הפכה לאחת הפעילות הבולטות ביותר למען החטופים ובני המשפחות שלהם", נכתב במאמר שפורסם בטיים. "היא פגשה עשרות מנהיגי עולם, כולל הנשיא ביידן. היא דיברה בפני האו"ם בניו יורק ובז'נבה. אפילו הייתה לה פגישה עם האפיפיור".

המאמר הזכיר כי גולדברג-פולין (23), שמחזיק באזרחות ישראלית ואמריקאית, תועד ב-7 באוקטובר בעת שחמושי חמאס הכניסו אותו בכוח לתוך משאית, כאשר ידו השמאלית התפוצצה מכיוון המרפק. "למשפחתו אין מאז מידע על מצב וכל יום שעובר בלי חדשות מרחיב את הלימבו הבלתי נגמר שמשפחות ישראליות כה רבות נמצאות בו כעת", ציין המגזין שהדגיש כי "גולדברג-פולין לא מוותרת". "התקווה היא חובה", היא מצוטטת מריאיון שהעניקה לאחרונה. אני מאמינה בזה ואני צריכה להאמין בזה, שהוא יחזור אלינו".

גולדברג-פולין הופיעה בקטגוריית המנהיגים לצדם של 23 אישים נוספים, בהם יוליה נבלניה, אלמנתו של מנהיג האופוזיציה הרוסית אלכסיי נבלני, נשיא ארגנטינה חאבייר מיליי, ראש ממשלת פולין דונלד טוסק, מנהל סוכנות הביון האמריקאית וויליאם ברנס, הסופרת אי. ג'יין קארול שניצחה במשפט הדיבה נגד דונלד טראמפ, ראש ממשלת איטליה ג'ורג'ה מלוני, ויועצו הבכיר של נשיא אוקראינה אנדריי ירמאק.

נציג נוסף של המלחמה בעזה הוא הצלם הפלסטיני, מעתז עזאיזה, שמופיע בקטגוריית האייקונים. עזאיזה תיעד את המתרחש ברצועה מאז תחילת המלחמה ועד שעזב אחרי 108 יום, והמגזין ציין כי "הוא פעל בתור העיניים והאוזניים של העולם בעזה, עיר הולדתו". "הצילומים שלו סיפקו הצצה לעזה שמעטים בתקשורת הבינלאומית - שנאסר עליה להיכנס לרצועה - יכולים להתחרות בה", נכתב במאמר.

שם ישראלי נוסף שנכנס לרשימת המאה הוא ינון קרייז, היו"ר והמנכ"ל של ענקית הצעצועים מאטל שבין השאר מייצרת את הבובה ברבי. "עבודתו בחברת הצעצועים המוערכת החלה לפני שש שנים, כשהמכירות היו איטיות וברבי הייתה רק בובה אהובה", כתב עליו הבמאי ג'יי.ג'יי אברמס. "בעיניים של איש חזון ובחוצפה של גולש עפיפונים, הוא ארגן מחדש, תיאם ותכנן - דמיין את מאטל לא כחברת צעצועים אלא כחברת בידור. אלו מאיתנו שמכירים את ינון כבר שנים היו עדים לנחישותו הבלתי מעורערת להפוך את ברבי ומותגי מאטל אחרים לתופעות תרבותיות".

אברמס הוסיף כי "עם מכירות חזקות של צעצועים, פיתוח של סרטי מאטל ולהיט זוכה אוסקר עם הכנסות של 1.5 מיליארד דולר מתחת לחגורתו, ינוון רק צובר תאוצה, מתכונן לשיגור הבא שלו לשמיים".