משבר בני הערובה בפריז: החוטף דורש את שחרורם של האחים קואצ'י בתמורה לשחרור בני הערובה במקום. המתקפה ארעה בצהריים (שישי) במכולת כשרה במזרח הבירה הצרפתית, סמוך לכביש הטבעת המקיף אותה. על פי הדיווחים במקום יש שני הרוגים ושישה בני ערובה. החטופים הם ככל הנראה נשים וילדים. המשטרה הצרפתית דיווחה כי במקום בני ערובה ופצועים רבים. 

שידור חי מפריז
המשטרה הצרפתית מאשרת כי היורה הוא אותו אדם שרצח את השוטרת אתמול, אירוע אותו קשרו גורמים במשטרה הצרפתית לפיגוע במערכת העיתון "שארלי הבדו", לפני יומיים.  על פי דיווח ברשת רויטרס, האדם שירה בשוטרת, משתייך לאותו זרם ג'יהאד קיצוני לו שייכים האחים קואצ'י.

בהודעה שפרסמה המשטרה  נראים תמונותיהם של שני אנשים, האחד גבר ממוצא אפריקני ואישה בעלת חזות אירופאית, החשודים במתקפה בפריז וברצח השוטרת אתמול. שמו של הגבר הוא אמדי קוליבאלי והאישה חאייט בומדיאן.


ההודעה שפרסמה משטרת צרפת בה נראים שני החשודים בחטיפה

בתוך כך, המרדף אחר צמד המחבלים שרצחו 12 אנשים במערכת העיתון "שארלי הבדו" עולה שלב. במהלך שעות הבוקר התנהל מרדף אחר האחים שריף וסעיד, במהלכו התקיים קרב יריות בין הצדדים. ככל הנראה האחים חטפו הבוקר רכב צפונית לפריז, ואיתו בן ערובה, ככל הנראה גבר בן 26. המרדף מתקיים בעיר הצרפתית דאמרטין גולה, כ-40 קילומטר מהמקום שבו בוצע הטבח.




לפנות בוקר אותר אחד החשודים בהשתתפות בפיגוע שהתרחש במערכת העיתון, חאמיד מוראד (18), מי שככל הנראה היה נהג המילוט של הרכב, שהסגיר את עצמו למשטרה. שני החשודים פרצו למשרדי העיתון ורצחו 12 עובדים, בהם המו"ל של העיתון, קריקטוריסטים בכירים ושני שוטרים. הסיבה לפיגוע היא ככל הנראה קריקטורות של הנביא מוחמד שפרסם בעבר המגזין.

שריף קואצ'י נשפט ב-2005 על פעילות טרור ונדון ל-18 חודשי מאסר. הוא היה חלק מתא אסלאמי שעסק בגיוס של אזרחים צרפתים להילחם נגד הצבא האמריקאי בעיראק. הוא נעצר לפני שהספיק לנסוע לעיראק על מנת להצטרף ללחימה.