משטרת צרפת פתחה במתקפה משלובת בפריז ובעיר דארמטין גולה, על שני מוקדי החטיפה. לפי דיווחים של התקשורת הצרפתית, כל שלושת המחבלים בשתי הזירות נהרגו במתקפה. מצב החטופים לא ברור, חלקם ככל הנראה הצליחו להימלט.



בכיר במשטרת צרפת אמר מוקדם יותר כי כוחות הביטחון הצרפתים מסתערים על המבנה בו מתבצרים האחים קואצ'י, צמד המחבלים שרצחו 12 אנשים במערכת העיתון "שארלי הבדו" .  מהמבנה עלה עשן וקולות ירי נשמעים ברקע. המתקפה מעלה חשש כי החוטף בפריז יוציא להורג את בני הערובה, כפי שאיים לעשות אם תנסה המשטרה לנקוט פעולה נגד האחים קואצ'י.

במהלך שעות הבוקר התנהל מרדף אחר האחים שריף וסעיד, במהלכו התקיים קרב יריות בין הצדדים. ככל הנראה האחים חטפו הבוקר (שישי) רכב צפונית לפריז, ובו בן ערובה, ככל הנראה גבר בן 26. המרדף מתקיים בעיר הצרפתית גאל דאמרטין, כ-40 קילומטר מהמקום שבו בוצע הטבח.



על פי דיווחים, המחבלים מחזיקים בבן הערובה בתוך מפעל הסמוך לשדה התעופה שארל דה-גול. שוטרים רבים מקיפים אותם כבר מספר שעות. דובר שר הפנים הצרפתי אמר כי העדיפות היא ליצור דיאלוג עם החוטפים. גורמים רשמיים דחו את הדיווחים על הרוגים ופצועים במהלך המרדף אחר האחים קואצ'י. 

אתמול ניסו השוטרים למצוא את החשודים, אשר ברחו ככל הנראה לאזור צפון צרפת ואף היה חשש כי הם חצו את הגבול. החשודים, בני 34 ו-32, ככל הנראה עצרו לתדלק את רכבם, וזוהו על ידי מנהל התחנה. על פי הדיווחים,הם חבשו ברדסים והיו חמושים בתתי מקלע כמו גם במשגרי טילים.
אתמול אותר אחד החשודים בהשתתפות בפיגוע, חאמיד מוראד (18), מי שככל הנראה היה נהג המילוט של הרכב, שהסגיר את עצמו למשטרה. החשודים פרצו למשרדי העיתון ורצחו 12 עובדים, בהם המו"ל של העיתון, קריקטוריסטים בכירים ושני שוטרים. הסיבה לפיגוע היא ככל הנראה קריקטורות של הנביא מוחמד שפרסם בעבר המגזין.

שריף קואצ'י, אחד משני האחים, נשפט ב-2005 על פעילות טרור ונדון ל-18 חודשי מאסר. הוא היה חלק מתא אסלאמי שעסק בגיוס של אזרחים צרפתים להילחם נגד הצבא האמריקאי בעיראק. הוא נעצר לפני שהספיק לנסוע לעיראק על מנת להצטרף ללחימה.