התובע הראשי בארגנטינה, אלברטו ניסמאן מאשים את נשיאת המדינה כריסטינה פרננדז בניסיון לבצע טיוח בחקירת מעורבות איראן בפיגוע במרכז הקהילה היהודית, בבירה בואנוס איירס בשנת  1994

התובע, החוקר את חקירת הפיגוע בו נהרגו 85 בני אדם, טוען כי פרננדז פעלה לבטל את האישומים ולהביא לנורמליזציה ביחסים עם איראן, זאת במטרה להביא לצמצם את חובות האנרגיה של ארגנטינה, שעמדו אז על למעלה מ-7 מיליארד דולרים.
ניסמאן הגיש בקשה ששופט יחקור את הנשיאה ואת שר החוץ הקטור טימרמן בחשד: "לפרשת טיוח והפרעה לביצוע הצדק בנסיבות מחמירות בכל הנוגע לאזרחי איראן שביצעו את הפיגוע במרכז הקהילה היהודית".

עשו לייק לעמוד הפייסבוק שלנו –'מעריב אונליין'

בתי המשפט במדינה מאשימים את איראן במימון הפיגועים. איראן, במהלך שיחות הגרעין עם ארצובת הברית ומדינות המערב, הכחישה כל קשר לפיוע שבוצע לפני שני עשורים.
מנכ"לית משרדה של הנשיאה פרננדז, אניבל פרננדז, דחתה את ההאשמות וכינתה אותן "מגוחכות". אך כתב אישום חמור עשוי להוות בעיה קשה לנשיאה, כשהיא מתקרבת לחודש האחרון שלה בתפקיד. הבחירות לנשיאות בארגנטינה יתרחשו באוקטובר, אך פרננדז לא תוכל להשתתף בהם משום שהתמודדות לכהונה נשיאותית שלישית אסורה לפי החוקה במדינה".