איראן ממשיכה לאיים על ישראל בעקבות מותו של גנרל משמרות המהפכה, מוחמד אלי-דאדי, שנהרג במה שיוחס לחיל האוויר, אשר עפ"י דיווחים זרים, הפציץ מדרום לקונייטרה והרג 12 בני אדם. 

שישה אנשי חיזבאללה (ביניהם ג'יהאד מורנייה), אך האיראנים היו מוטרדים בעיקר ממותו של הגנרל ומספר מחייליו ומכך שהנוכחות האיראנית הפכה להיות בולטת כעת בשטח סוריה.
דובר הפרלמנט האיראני, עלי לריג'אני הגיב לאירוע ואמר כי "ישראל עומדת לא רק מאחוריי ההתקפות האוויריות בסוריה, אלא אחראית לכל מעשי הטרור במזרח התיכון". 

מי שהיה חריף עוד יותר הוא "הרמטכ"ל האיראני", מוחמד עלי ג'עפרי, אשר השתמש בשפה מאיימת יותר ואמר: "משמרות המהפכה מחויבים להשמדתו והכחדתו של המשטר הציוני. ישראל עומדת להתמוטט וזה יקרה בקרוב מאוד. מחכה לה סופה הרסנית אשר תגרום למפלתה", אמר מפקד משמרות המהפכה.
עפ"י סוכנות הידיעות פארס, ג'עפרי המשיך ואמר כי "אנחנו הגברים מהללים את החיילים שלנו שנהרגו. לוחמי החזית שלא מפסיקים להילחם ולנסות להביא למהפכה. ישראל מביאה אכזריות, רשע וטרור והיא תסיים את תפקידה בקרוב. הם האויבים המושבעים של האיסלאם ואנחנו נקיים את הבטחתו של האל". 
"ישראל כבר הרגישה בעבר מה קורה כשאנחנו כועסים. הפשע בקוניטרה מדגיש כי אסור להתרחק מזירת הג'יהאד. כפי שעשינו בעבר בלבנון ובפלסטין, עד לקריסתו של המשטר. הלוחמים שלנו ימשיכו לתמוך במוהג'אדין המוסלמי ולא ננוח עד שנצליח להסיר את השחיתות ולשנות את הגאוגרפיה האיזורית", סיכם.

בעקבות האירועים פורסם באיראן כי נציגים משפטיים ובכירים צבאיים, ביניהם מפקד כוחות היבשה, חיל הים, התעופה וקצינים זומנו לישיבות בעקבות האירועים. אגב, מותו של אל האדאדי טלטל את איראן, ובמדינה הוחלט כי הוא יקבל טקס קבורה כמו של אימאם.