התפתחות דרמטית בפרשת מותו של התובע אלברטו ניסמן: החוקרת הראשית של הפרשה מסרה הערב כי בביתו של התובע התגלתה טיוטה של צו מעצר שהכין ניסמן נגד הנשיאה כריסטינה פרננדס דה קירשנר על ניסיונותיה לכאורה לספק חסינות לבכירים איראנים שהיו מעורבים בפיגוע בבניין הקהילה היהודית ב-1994. 

התובעת ויויאנה פיין אישרה במסיבת עיתונאים כי בפח הזבל בדירתו של ניסמן התגלה מסמך של 26 עמודים, שבו פירט ניסמן את הסיבות לבקשה לעצור את פרננדס ואת שר החוץ היהודי, הקטור טימרמן. מוקדם יותר הכחישה פיין את דבר קיומו של המסמך, אולם אתמול היא הודתה כי מדובר בטעות מצדה. 
גופתו ניסמן התגלתה לפני שבועיים בחדר האמבטיה של דירתו כשהוא ירוי בראשו, יממה לפני שהיה אמור להעיד בפני ועדה של הקונגרס על האשמותיו כי קירשנר, טימרמן ובכירים נוספים היו מעורבים במזימה לספק חסינות לבכירים איראנים שמבוקשים על מעורבותם בפיגוע בבניין "אמיה" של הקהילה היהודית בבואנוס איירס ביולי 1994 בתמורה לעסקת נפט. 

הנשיאה קירשנר ודוברי הממשלה הכחישו בתוקף את הטענות, אותן הגדירו "מגוחכות וחסרות בסיס", וטענו כי ניסמן נרצח על ידי סוכני ביון שפוטרו והם אלה שסיפקו לתובע את המידע שנועד להפליל את בכירי השלטון. 
בסוף השבוע מסרה פיין כי בזירה נמצאו רק סימני דנ"א של ניסמן, אולם החקירה עדיין נמשכת על מנת לברר אם היה גורם חיצוני שלחץ על ניסמן לשים קץ לחייו. אתמול הבהירה פיין כי היא לא תיתן לאף אחד להפעיל עליה לחץ פוליטי על מנת לשנות את ממצאי החקירה. 
בתוך כך, הפרשה גם מעוררת קולות אנטישמיים. השבוע התגלו במרכז בואנוס איירס שלטים שעליהם נכתב "יהודי טוב הוא יהודי מת. היהודי הטוב הוא ניסמן". הפוסטרים מייצגים אנטישמיות שמבקשת להעליב את התובע ניסמן, שעבד והקדיש את חייו למען הפרשה", אמר חוליו שלוסר, ראש ארגון הגג של הקהילה היהודית בארגנטינה.