ההרוג בפיגוע ליד בית הכנסת בקופנהגן הלילה (ראשון) הוא דן אוזן, בן 50 ששימש כמאבטח בבית הכנסת. אוזן הובא כתגבור לאבטחה בעקבות הפיגוע בבית הקפה מספר שעות קודם לכן. על פי הדיווחים, בבית הכנסת נערכה באותו זמן מסיבת בת מצווה. 



הרב יצחק לוונטל מבית חב"ד בקופנהגן, שנכח בבת המצווה אמר בראיון לרדיו ללא הפסקה, שבעקבות הפיגוע בבית הקפה הוצבו שוטרים חמושים מחוץ לבית הכנסת. 



בפיגוע נפגעו גם שני שוטרים. אמש נהרג אזרח ושלושה שוטרים נפצעו בירי שהתרחש בבית קפה בבירת דנמרק בו התקיים אירוע למען חופש הביטוי בהשתתפות קטריקטוריסט שצייר בעבר את הנביא מוחמד בדמות כלב.



לפנות בוקר דיווחה המשטרה כי הרגה אדם סמוך לתחנת הרכבת בעיר לאחר שפתח בירי לעבר שוטרים. המשטרה טוענת כי מדובר באדם שאחראי לביצוע שני הפיגועים. הניו יורק טיימס מדווח כי בירת דנמרק נמאת בעוצר בעקבות שלושת אירועי הירי. המשטרה מנהלת מצוד אחר מעורבים נוספים בפיגועים. 



האירוע בבית הקפה עסק בנושא "חילול השם וחופש הביטוי", תוך דגש על המזרח התיכון והטבח שהתרחש במגזין "שארלי הבדו" בצרפת. המשטרה טוענת כי החמוש פתח באש אוטומטית לעבר המקום ואז נמלט מהזירה במכונית. שגריר צרפת בדנמרק, שנכח באירוע, לא נפגע. 



אחת ממארגנות מפגש הדיון סיפרה כי הייתה יחד עם לארס ויקס לפני שהירי החל, וכי היא התחבאה במטבח יחד עם האמן כשנשמעו היריות. השגריר הצרפתי, שנכח אף הוא באירוע, צייץ בחשבון הטוויטר שלו מזירת הפיגוע וכתב: "אני עדיין חי בחדר". 



הלה מרט בריקס, ממארגנות המפגש, סיפרה לכתבים שלאחר הירי הכנס נמשך כסדרו, וכי האירוע הוא "תזכורת דרמטית וטראגית לתופעה נגדה אנו מנסים להילחם", כלשונה.



בתוך כך, משטרת צרפת עצרה תלמיד תיכון בן 19 בחשד שאיים על חייהם של הקונסול הכללי של ישראל במארסיי ועל חבר הפרלמנט היהודי הידוע, מאיר חביב.