הורים אשר לקחו את הילדים הקטנים שלהם לראות את את הסרט החדש של בובספוג, לא שיערו לעצמם שילדיהם יקבלו גם חינוך מיני לא ממש רצוי ודי נוקשה.

דרייב אין (כן, יש מקומות שזה עדיין קיים) בדרום קרוליינה בחר להציג במסכים צמודים שני סרטים בעלי גוון, איך נאמר, לא ממש דומה. לצידה של הדמות הצהובה והסימפטית, הוקרן הלהיט של השבוע האחרון, 50 גוונים של אפור, מה שגרם לילדים לראות מספיק סצנות שלא ממש תואמות את הגיל שלהן.
אחת האימהות, שהביאה עימה לא פחות מ-12 ילדים לראות את הסרט "בובספוג: מחוץ למים", אבל נדהמה לגלות שהמקום בו היא החנתה את רכבה מופנה גם כן, ביום ראשון בערב, לעבר הסרט שמיועד למבוגרים (וגם להם זה לפעמים קשה לצפייה).

"בזמן שעל מסך אחד היתה אישה קשורה ועירומה, ביקשתי מהילדים לעצום את העיניים ולא לצפות בסרט שהם כל כך חיכו לו", אמרה לתחנת טלוויזיה מקומית, "ראיתי מכונית לפנינו בה ההורים עשו את אותו הדבר בדיוק. 
בדרייב אין יש שתי נקודות, אחת פתוחה ומופנית לכיוון צפון ואחת מופנית מערבה, אבל כולם פונים לעבר אותו איזור בהם נמצאים הצופים. האם אמרה כי התלוננה בפני העובדים, שאמרו לה שעוד הורים הביעו דאגה מהעניין.