מסמך מסווג של הסוכנות האמריקאית לביטחון לאומי (ה-NSA), שנכתב לפני כשנתיים והודלף על ידי אדוארד סנודן, חושף מידע על שיתוף הפעולה בין הסוכנות לבין מקבילותיה הבריטית והישראלית - יחידה 8200 - נגד איראן.

בדוח המודלף נכתב, בין היתר, על ההצלחה של שיתוף הפעולה המוצלח בין זרועות המודיעים של ארצות הברית לבריטית, האיום האיראני הגובר בתחום הסייבר, ואי הרצון להסכם שיתוף מידע כולל עם ישראל.
המסמך מפרט מספר פעולות של ה-NSA וה-GCHQ (מטה התקשורת של הממשלה הבריטית), כולל איסוף מידע סביב ההסתערות עח השגרירות הברטית בטהרן ב-2011, גילוי וירוס ה-FLAME, שנועד להאט את תכנית הגרעין האיראנית, ומתן "תמיכה לקובעי מדיניות" במהלך שיחות הגרעין בין איראן למעצמות. 

בנוסף מזהיר המסמך, ש"איראן מרחיבה את השפעתה על המזרח התיכון", ומדגיש את המאמצים של טהרן לבצע תקיפות סייבר נגד מ וסדות כלכליים אמרקיאים.
נושא נוסף שעולה בדוח הוא שיתוף הפעולה של שתי המעצמות עם יחידה 8200. כך למשל מדווח בו על שיחות הווידאו הראשונה בין גורמים בשלוש הסוכנויות. 
בחלק האחרון בדוח, המכונה "מוקש פונציאלי", נאמר כי ה-GCHQ דחפה לשיתוף פעולה תלת צדדי עם ה-NSA ויחידה 8200 על מנת לפעול נגד איראן, אולם, ראש הסוכנות האמריקאית התנגד להסכם רחב וכולל. בסופו של דבר, הוסכם שהמידע שיועבר ל-8200 יהיה במסגרת ההסכמים של כל סוכנות עם היחידה הישראלית.