דף טוויטר מזוייף בשם "גדודי עז א-דין אל-קסאם" פרסם היום (חמישי)  הודעות תודה ותמיכה בשמאל הישראלי ובחברי כנסת ערבים מהרשימה המשותפת.
"מעריב" בדק את האותנטיות של הדף ודפים אחרים של הזרוע הצבאית של חמאס, ומצא כי כל יתר הדפים ברשת החברתית מעודכנים לימים האחרונים, רובם בערבית.
 

 
אולם בדף המזוייף, התפרסמה תמונה של ח"כ חנין זועבי בתנוחה מינית עם סגן יו"ר הלשכה המדינית של חמאס, אסמעיל הנייה, כאשר תמונתו של ח"כ אחמד טיבי תלויה על הקיר.
 

הדף פעיל בשעות האחרונות, ובין היתר קורא "לכל היהודים הלא ציוניים להצביע עבור חנין זועבי, אחמד טיבי ואיימן עודה" מהרשימה המשותפת.
 
בנוסף נמצא ציוץ מחדש של ח"כ ציפי לבני, שאמרה: "ביבי אמר שאני סכנה למדינה. שוב אתה מתבלבל, ביבי? המדינה זה לא אתה! הרצוג ואני מסכנים את הכיסא שלך וזה ממש לא סכנה לישראל, אלא תקווה גדולה", ו"ריח המהפך משמח. אבל אם לא ננצח בפער גדול יותר הטלפון של הנשיא ריבלין יהיה לנתניהו".
 

בנוסף ישנם ציוצים נוספים המופנים לראש הממשלה בנימין נתניהו: "העם הפלסטיני אסיר תודה לכל מי שיצביע למען שחרור פלסטין מפושע המלחמה נתניהו".
ציוץ תמיכה נוסף בח"כ תמר זנדברג וכן בדרישת מרץ להצביע עבורה ב-17 במרץ. וגם, בציוץ מה-3 במרץ נכתב: "עזור לנו לעזור לך ותמוך באחמד טיבי, ציפי לבני וזהבה גלאון".
 
ב-27 בפברואר כתב מי שעומד מאחורי הדף המזוייף של גדודי אל-קסאם: "הציונים עם אחמד טיבי, ציפי לבני וזהבה גלאון יעזרו לנו לשחרר את פלסטין. על כל הפלסטינים שיש להם זכות הצבעה להצביע!".
 

מקור בעזה אמר ל"מעריב" כי הדף של דובר גדודי אל-קסאם, אבו עובדייה, מעודכן ואין בו שום בעיה. "נראה לי שמדובר בדף מזוייף שהוקם למטרה פנימית ישראלית", הוסיף המקור.