באו"ם אמרו היום (רביעי) כי הם מצפים שישראל תמשיך בתהליך השלום במזרח התיכון ותדון במדינה פלסטינית, לאחר בחירתו מחדש של בנימין נתניהו לראש ממשלת ישראל ולאחר שאמר שהוא מתחייב לנטוש את המחויבות שלו למדינה פלסטינית.

בימים האחרונים של הקמפיין לקראת הבחירות בישראל, נתניהו אמר שלא יתן יד להקמת מדינה פלסטינית במשמרת שלו והבטיח להמשיך בבניית התנחלויות בשטחים. "אנחנו מצפים מכל ממשלה שתורכב כתוצאה מהבחירות הללו, להמשיך בתהליך שהחל עם הממשלות הקודמות של ישראל, כך שנוכל להמשיך במשא ומתן בין הישראלים והפלסטינים כדי לממש את חזון שתי המדינות, ישראל ופלסטין, החיות זו לצד זו בשלום ובביטחון", כך אמר דובר האו"ם, פראחן חאק.

מרחבי העולם החלו לזרום תגובות לניצחון המהדהד של נתניהו, כשהראשונה לברך היתה שרת החוץ של האיחוד האירופי, פדריקה מוגריני, שבירכה את ראש הממשלה על נצחונו ואמרה: "האיחוד מחוייב לשיתוף פעולה עם ישראל כדי להתניע מחדש את תהליך השלום עם הפלסטינים". מי שעדיין לא הגיבו באופן רשמי הם נציגיה הבכירים של ארצות הברית. מזכיר המדינה, ג'ון קרי, אשר נמצא בשוויץ, התבקש לתת את תגובתו על ידי עיתונאים שווייצרים אבל בחר שלא להגיב.
 
ראש ממשלת בריטניה, דיוויד קמרון, הגיב גם הוא על הבחירות ואמר: "כאחת מחברותיה היציבות ביותר של ישראל, הממלכה המאוחדת מצפה לעבוד עם הממשלה החדשה", אמר. גם ראש ממשלת הודו, נרנדרה מודי, בירך את נתניהו ברכה חמה וכתב בטוויטר שלו, בעברית: "מזל טוב ידידי ביבי, אני זוכר את פגישתנו הנעימה בניו יורק בספטמבר האחרון".
 
מוקדם יותר התייחס גורם במפרץ הפרסי לבחירות. בריאיון לרשת רויטרס, קישר הגורם את הניצחון לעניין הגרעין האיראני ואמר: "בנימין נתניהו חייב את ניצחונו בבחירות לחשש הביטחוני בישראל. המצב עם איראן השפיע. כשאיראן עולה שוב על זה היה צפוי מאוד שנתניהו יזכה. הוא אדם שמאמין מאוד בהגנה על אזרחיו, וזה מה שישראל רוצה עכשיו".