מדינת מיזורי הוציאה להורג אתמול בזריקת רעל אדם שהורשע ברצח סגן השריף לפני יותר מרבע מאה. האיש, ססיל קלייטון, איבד חלק ממוחו בתאונת מסור, לפני שביצע את הרצח, והוא נותר מוגבל בשכלו.
קלייטון, בן 74, תושב דרום מערב מיזורי, הוכרז כמת בשעה 9:21 לפי השעון המקומי, לאחר שקיבל זריקת רעל בבית סוהר במיזורי. הוא היה האסיר השני שהוצא להורג באופן זה במדינת מיזורי השנה.
הפרשה החלה בשנת 1996, כששוטרים נקראו לעצור את קלייטון, לאחר שנקלע לריב עם חברתו והשיג גבול. קלייטון ירה בסגן השריף כריסטופר קאסטטר בראשו בשעה שהלה ישב בניידת.

עורך דינו של קלייטון טען במשפטו כי מנת המשכל של מרשו נפגעה קשות בעקבות התאונה שעבר, בה חתיכת עץ נתקעה בגוגלתו בתאונת עבודה בשנת 1972. התאונה הצריכה ניתוח וקלייטון איב דחלק משמעותי מאונת המוח הקדמית.  הוא אף סבל מהזיות תכופות בגלל הפציעות.
 

במשפטו של קלייטון אף נטען כי התאונה הותירה אותו ללא יכולת התכנון הדרושה על מנת לבצע רצח ממדרגה ראשונה וכי השיפוט שלו נפגע באופן משמעותי.

קלייטון עצמו סירב להאמין כי יוצא להורג, והחזיק בדעה כי אלוהים יתערב למענו וישחרר אותו מהכלא על מנת שיפיץ את הבשורה נוצרית, ע"י שירת גוספל,  ברחבי ארצות הברית.
מילותיו האחרונות של קלייטון שיקפו הבנה מסויימת של מצבו והוא אמר "הם הביאו אותי הנה בשביל להוציא אותי להורג", כך נמסר ממחלקת בתי הסוהר של מדינת מיזורי.