נשיא צרפת פרנסואה הולנד וקנצלרית גרמניה אנגלה מרקל הגיעו יחד היום (רביעי) למקום ההתרסקות של מטוס האיירבוס באחד מהרי האלפים, להוקרת זכרם של 150 קרבנות האסון.

מריאנו רנג'וי הספרדי יצטרף אליהם בהמשך בכפר סיין-לס-אלפס, שם החוקרים הצרפתים הקימו חמ"ל למבצע החיפושים בראבין הסמוכה שם התרסק המטוס של חברת ג'רמן ווינגס אתמול.
שלושת המנהיגים הודו לצוותי החיפוש ויפגשו בהמשך את משפחות הנספים באסון, שעדיין לא ברור מה גרם לו ולאיבוד הגובה של המטוס, מה שהוביל להתרסקותו של האיירבוס 320 שהטיס אותם מברצלונה בדרך לדיסלדורף.

72 גרמנים נהרגו בהתרסקות, האסון התעופתי המשמעותי ביותר על אדמת צרפת מאז תאונת מטוס הקונקורד בשנת 2000 מחוץ לפריז. בנוסף, 49 ספרדים נהרגו בהתרסקות וגם הישראלי אייל באום, איש עסקים בן 39, שחי בשנים האחרונות בגרמניה ובמקור גדל בהוד השרון. 
אחותו של אייל, ליטל, סיפרה בראיון לגלי צה"ל על הקשר האחרון שיצרה המשפחה עם אייל: "בשיחת הטלפון האחרונה הוא כל כך שמח, כי זו הייתה נסיעת עבודה שהוא רצה לשלב אותה עם ביקור משפחתי. הוא התכוון לבוא לארץ עוד שבוע. הוא היה בחור מקסים עם חיוך שובה לב, שכל מי שראה אותו התאהב בו מהרגע הראשון. הוא באמת היה משהו מיוחד, קסם".