ארוסתו של אנדראס לוביץ, הטייס שריסק את מטוס חברת "ג'רמן וינגס", נושאת ברחמה את ילדו של טייס המשנה הגרמני. קתרין גולדבאך, שנמצאת בשנות ה-20 לחייה, עזבה את גרמניה לאחר שגילתה כי הארוס שלה הוא אחד הקורבנות באסון הטיסה שבו נהרגו 150 אנשים.



לפי העיתון הגרמני "בילד", היא הגיעה לצרפת ושם גילתה כי הוא זה שאחראי להרג ההמוני. תלמידים בבית הספר בו היא מלמדת סיפרו כי אמרה להם שהיא תהיה בקרוב אמא.



היא סיפרה לקרוביה כי היא מצפה מאוד לחייה החדשים כאמא וכי היא תכננה להתחתן בקרוב עם לוביץ. למרות התכנונים העתידיים, היחסים בין השניים ידעו עליות ומורדות והן נפרדו וחזרו האחד לשנייה מספר רב של פעמים.



מוקדם יותר היום, פורסם כי הטייס הראשי של מטוס חברת ג'רמן ווינגס צעק על לוביץ, עת שהאחרון נעל אותו מחוץ לתא הטייס: "תפתח את הדלת הארורה!", כך פירסם  העיתון הגרמני "בילד", היום בבוקר.



העדות הזו מגיעה בעקבות תמלול דקות האימה מתוך הקופסא השחורה של המטוס, שבסיומן לוביץ הביא למותם של 150 אנשים שהיו על המטוס, לאחר שהתרסק על הרי האלפים.



על פי העדויות מהקופסא השחורה, הטייס הבכיר ניסה באופן נואש לפתוח את הדלת במהלך שמונה הדקות לאחר שעזב לשירותים, אך ללא הצלחה. העיתון הגרמני דיווח כי הטייס הראשי צעק ללוביץ: "בשם אלוהים, תפתח את הדלת", בזמן שצעקות הנוסעים נשמעות ברקע. לאחר מכן, הטייס הראשי ניסה לפרוץ את הדלת עם גרזן, וכשזה לא הצליח, חזר לצעוק על לוביץ, שמצידו לא הגיב.