איראן וארה"ב הרגיזו זו את זו עם הצהרות מנוגדות שנעשו על הסכם המסגרת שהושג בשבוע שעבר בשוויץ, כך אמרה נציגה בכירה מטעם ארה"ב למשא ומתן.
וונדי שרמן, תת-מזכירת המדינה לעניינים פוליטיים נשאלה על ההבדלים בפרשנות העסקה שנועדה לרסן את תוכנית הגרעין של טהרן, בתמורה להקלה בסנקציות הכלכליות.
"אני חושב שהרגזנו אחד את השני עם כמה דברים שאמרנו", כך שרמן בראיון ל-MSNBC. "על אף שדנו בכך לפני שעזבנו (את השיחות), הבנו שהפרשנות שלנו להסכם עלולה להיות שונה במקצת - אבל ניסינו שלא לסתור זה את זה"

נקודה בולטת במיוחד הייתה מתי בדיוק הסנקציות נגד איראן יסתיימו: איראן אמרה כי היא ציפתה שכולן יבוטלו ברגע שההסכם יכנס לתוקפו. ארה"ב אמרה, לעומת זאת, שהסנקציות תרדנה בהדרגה, בהתאם לעמידתה של טהרן בהסכם.
על אף הבדלי הגרסאות, שרמן אמרה שהמדינות נמצאות בהסכמה רחבה בעניין הסכם המסגרת. שרמן הוסיפה כי למרות זאת, עדיין נותרה עבודה רבה על מנת לסגור את כל הפרטים עד תאריך פקיעת התוקף של המשא ומתן ב-30 ביוני.
שרמן תיארה את השיחות כ"רכבת הרים" עם שעות ארוכות שבהן היה נראה שהמשא ומתן עומד בפני קריסה.
במהלך סבב השיחות האחרון בלוזאן, היו כמה פעמים שבהם אני חושבת שבשני הצדדים אמרנו 'ובכן, אולי אנחנו פשוט לא יכולים להגיע לשם', בגלל שזה פאזל ענק. כל החלקים צריכים להתאים זה לזה ואם החלק האחרון לא נכנס בדיוק,  - אין לך עסקה".