אסון במהלך חופשת פסח.



נערה ישראלית בת 12 נספתה בספינת טיולים בדרום תאילנד במהלך טיול משפחתי, אחרי שהמעבורת שעליה שהתה עם בני משפחתה עלתה באש במהלך שיט בדרום תאילנד. הילדה טיילה יחד עם  הוריה ואחיה. משרד החוץ, המחלקה לישראלים בחו"ל, ושגרירות ישראל בתאילנד מבררים את נסיבות המקרה ומחפשים אחרי פרטים נוספים. 


המעבורת, "הנסיכה או נאנג 5" , הייתה בדרכה מהעיירה קראבי לפוקט כאשר סמוך לשעה שלוש וחצי אחר הצהריים (שעון מקומי) פרצה דליקה. זוג הורים ישראלים, שהיו על המעבורת בחופשה עם שלושת ילדיהם, דיווחו כי בתם בת ה-12 נעדרת אחרי שהלכה לשירותים זמן קצר לפני השריפה. כוחות גדולים של המשטרה הימית בקראבי החלו לחפש אחרי הנערה לתוך הלילה, גם אחרי שהמעבורת טבעה לעומק של 18 מטר.

סירות דייגים וסירות מנוע מיהרו לכיוון המעבורת הבוערת ופינו 114 נוסעים לעבר חופי האי או נאנג הסמוך. "המעבורת נשרפה במהירות עצומה ולכן העובדה שהסירות היו קרובות עזרה לחילוץ", אמר מנהל המשרד הימי האזורי, וישאי קמוונג.

נתי חדד "מקוסמוי - חילוץ והצלה" אמר למעריב אונליין: "על פי הידוע לי, משפחה ישראלית 
יצאה מפוקט לקארבי, הם לקחו מעבורת ובשלב מסוים, אחת הילדות של המשפחה ירדה לשירותים שנמצאים סמוך לאיזור המנועים. השריפה שהתפתחה, החלה במנועים והילדה נחנקה כתוצאה משאיפת עשן, לא ניתן היה לחלץ אותה בשלב זה, כל הנוסעים, בכללם המשפחה, הורים ושני האחים, קפצו למים והם מצויים כעת בקרבי. נציגי משרד עצמו, נתי עצמו ונציגי חב"ד עושים את דרכם למשפחה בקארבי. המשטרה המקומית פתחה בחקירה 

גופה עם דרכון ישראלי נמצאה בברלין

מוקדם יותר נודע כי גופת גבר בן 22, שעליה דרכון ישראלי, נמצאה ביום ראשון האחרון בגרמניה. דובר המשטרה המקומית אישר כי הדרכון שנמצא בתוך המכנסיים אותם לבש הגבר. משרד החוץ הודיע כי הוא בודק את הדיווח.
על פי המשטרה המקומית, בגלל פציעות הפנים החמורות שהיו לאיש, לא ניתן היה להתאים את פרצופו לתמונת הפספורט שנמצאה. הגופה נמצאה ביום ראשון בבוקר בחורבות כנסיית המנזר הפרנרציסקני בברלין, על ידי עוברים ושבים. הנתיחה שלאחר המוות הראתה כי האדם היה קורבן לפשע אלים. לדברי המשטרה, היו לאדם פגיעות ראש חמורות.
הגופה שכבה מאחורי אחד הקירות באיזור, ליד שער ברזל. במקום הזה נמצאים לעיתים אלכוהוליסטים וחסרי בית, לכן ההנחה בתחילה הייתה כי מדובר בקרב בין אנשים הישנים במתחם.