הוריו של אור אסרף, הישראלי האחרון שטרם אותר לאחר רעידת האדמה בנפאל, ממשיכים במאמצים למציאת בנם. אביו של הישראלי מנותק הקשר בנפאל, פטריק אסרף, התראיין הערב (שישי) באולפן שישי בערוץ 2 ואמר כי המשפחה שומרת על אופטימיות זהירה.

"אנחנו מדברים על אזור שנמצא מצפון לקטמנדו, האגמים הקפואים, לאנגטאנג. זה קטע לא ארוך אבל קשה לחיפושים", אמר האב
בראיון הבהיר האב את הדחיפות שבחילוץ בנו: "אני ממשיך לשמור על אופטימיות זהירה כל עוד לא יוכח אחרת, הילד בריא ובחיים. כמובן שאנחנו רציונאליים. יהיה קשה מאוד לשרוד מעבר לזמן מסוים בלי אספקה ואולי עם פציעות. לכן כל כך חשוב להגיע לילד ולחלץ אותו. מסוקים זה שם המשחק".
בפנייה לגורמים הנוגעים לחילוף אמר האב: "אני מבקש מכל מי שיכול להשפיע על קבלת ההחלטות, להגדיל את מספר המסוקים, להגדיל את סבבי ההטסה של האנשים. אור הוא הנעדר האחרון והוא מנותק הקשר האחרון מכולם". 

עם רדת החשיכה הופסקו החיפושים אחר אור אסרף בנפאל. נסיונות האיתור של הצעיר הישראלי שטרם יצר קשר עם משפחתו יתחדשו עם הזריחה באותה מתכונת.

בתוך כך, מספר ההרוגים ממשיך לעלות. 12 תושבים נוספים דווחו כמתים בנפאל. מניין ההרוגים עומד כעת על יותר מ-6,200 בני אדם, כמו כן דווח על כ-13,906 פצועים.

ניצולים רבים מתקשים לחזור לבתיהם בשל ההריסות והגופות הרבות שמאותרות גם שישה ימים לאחר האסון. אל ראמאן, גורם רשמי בצבא הודי הפועל בתיאום עם הכוחות בנפאל, אמר כי חדרי המתים מלאים וכי קשה למצוא מקום לקלוט את גופות ההרוגים.

הסיוע שמקבלת נפאל החל לעבור גם לכפרים המרוחקים ולעיירות הקטנות, אך נפאלים רבים מתקשים למצוא מקום לישון בו, נוכח הנתונים של האו"ם, לפיהם מעל 600,000 בתים נהרסו או ניזוקו בעקבות האסון.